• De stelling van vandaag luidt:
    Bitches zijn diep vanbinnen maar overgevoelige, zielige wezens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soms wel. Misschien weten ze gewoon niet beter.


    Your make-up is terrible

    Overgevoelig en zielig wil ik nou niet zeggen, maar de meesten zullen ongetwijfeld wel een masker ophebben. Ik had het vroeger ook, puur om mezelf te distantiëren van de buitenwereld om niet gekwetst te worden.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2010 - 22:15 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Niet allemaal.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Nee, dat is een vooroordeel. Het ligt er maar net aan waarom iemand zich als een bitch gedraagt, dat kan verschillende oorzaken hebben.

    Mmm, nee, ik ken wel wat meiden (en jongens) die écht zonder reden complete bitches zijn.:Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Soms wel, maar niet altijd. Er zijn ook meiden die bitches zijn omdat ze het gewoon leuk vinden. Oneens dus.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik denk dat veel mensen dat denken, maar ik weet het niet echt. De één kan het doen om zijn echte ik te verbergen en gekleineerd te worden etc en de ander omdat hij het leuk vindt. Ik ben dus soort van 50/50. (krul)


    you're my favourite part of the day ~

    OHMYVILLA schreef:
    Ik denk dat veel mensen dat denken, maar ik weet het niet echt. De één kan het doen om zijn echte ik te verbergen en gekleineerd te worden etc en de ander omdat hij het leuk vindt. Ik ben dus soort van 50/50. (krul)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Misschien idk?

    Sommige misschien wel..

    Nee, verschilt per persoon. Ik kan heus wel geloven dat er ook "bitches"(wat is een bitch überhaupt voor degene die deze stelling heeft gemaakt?) ook wel gewoon vol zelfvertrouwen zitten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hangt er vanaf wie het is xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bigfoot schreef:
    Nee, dat is een vooroordeel. Het ligt er maar net aan waarom iemand zich als een bitch gedraagt, dat kan verschillende oorzaken hebben.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Nee, dat ligt aan wat zijn/d'r probleem is.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 17:47 ]

    Soms, maar soms zijn het in en in domme bitches.


    You are beautiful, you are love.