• ik ben 22 jr en ik heb sinds een paar jr last van me hart dat over slaat ik ben naar de dokter geweest en die zei is niet erg is normaal dat hebben heel veel mensen in nederland


    me vraag is hebben jullie dan ook of zijn hier ook mensen die dat hebben

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb het niet, maar ik ben veel jonger...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    omg wat the fack?
    ik heb een hele tijd geleden gedroomt dat iemand dit topic aan ging maken met precies dezelfde tekst, dezelfde username en dezelfde afbeelding? o.O

    ontopic: heel af en toe alleen als ik veel meegemaakt heb en stress en gewoon te druk ben geweest

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 19:48 ]


    dream, dare, fly!

    De meeste users hier zijn rond de 16, dus ik denk niet dat veel het hier hebben. Misschien is het stress?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    RosaCullen schreef:
    Ik heb het niet, maar ik ben veel jonger...

    ik weet het eigenlijk niet ckr of ik het heb, ik heb de laatste tijd wel een paar keer iets met me hart gehad, ik kon amper ademen en als ik ademen deed het heel veel pijn bij me hart. dat deed pijn tot 3 uur in de nacht >=ó


    They fell in love, didn't they?

    Ja, ik heb het
    ook wel bij mij genoemd boezemvibratie kan niks mee gebeuren
    het lijkt alleen wel of je hart er uit wil springen heel vervelend T_T

    AvanJogia schreef:
    omg wat the fack?
    ik heb een hele tijd geleden gedroomt dat iemand dit topic aan ging maken met precies dezelfde tekst, dezelfde username en dezelfde afbeelding? o.O

    ontopic: heel af en toe alleen als ik veel meegemaakt heb en stress en gewoon te druk ben geweest


    vet he


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Enamoro schreef:
    De meeste users hier zijn rond de 16, dus ik denk niet dat veel het hier hebben. Misschien is het stress?


    leeftijd heeft er niets mee te maken meid:)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    AvanJogia schreef:
    omg wat the fack?
    ik heb een hele tijd geleden gedroomt dat iemand dit topic aan ging maken met precies dezelfde tekst, dezelfde username en dezelfde afbeelding? o.O

    ontopic: heel af en toe alleen als ik veel meegemaakt heb en stress en gewoon te druk ben geweest


    Eng :O Toekomstbeelden zijn wel cool :-)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    NienkePOINK schreef:
    Ja, ik heb het
    ook wel bij mij genoemd boezemvibratie kan niks mee gebeuren
    het lijkt alleen wel of je hart er uit wil springen heel vervelend T_T


    nou eruit springen niet maar als het gebeurd drukt het zo erg op je borst je krijgt moeilijker adem
    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    AvanJogia schreef:
    omg wat the fack?
    ik heb een hele tijd geleden gedroomt dat iemand dit topic aan ging maken met precies dezelfde tekst, dezelfde username en dezelfde afbeelding? o.O

    ontopic: heel af en toe alleen als ik veel meegemaakt heb en stress en gewoon te druk ben geweest

    Dromen over Q, zéér fout. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    snuggle schreef:
    (...)
    ik weet het eigenlijk niet ckr of ik het heb, ik heb de laatste tijd wel een paar keer iets met me hart gehad, ik kon amper ademen en als ik ademen deed het heel veel pijn bij me hart. dat deed pijn tot 3 uur in de nacht >=ó

    misschien een x naar de huisarts als ik slaap heb ik het niet gelukkig

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    wendycash schreef:
    (...)

    nou eruit springen niet maar als het gebeurd drukt het zo erg op je borst je krijgt moeilijker adem
    gr wendycash


    hrrmm dat is wel erg vervelend dat je z'n benauwd gevoel krijgt dat heb ik er niet bij gelukkig
    maar als de huisarts zegt dat het niet erg is, moet je, je er niet zo druk over maken. Hoe drukker jij je er over maakt hoe vaker je het zult voelen/merken.

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Dromen over Q, zéér fout. :Y)


    Hahah echt he x'D


    dream, dare, fly!

    Yup, dat komt bij veel mensen voor (': Ik heb er zelf ook geregeld last van. Ik ben van mening dat 't door de stress komt, want in zulke situaties heb ik 't meestal :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Yup, dat komt bij veel mensen voor (': Ik heb er zelf ook geregeld last van. Ik ben van mening dat 't door de stress komt, want in zulke situaties heb ik 't meestal :')

    ik ook als ik gewoon als ik op de bank lig een film te kijken in rust dus bij mij maakt het niet uit of ik stres heb of rust ik krijg het toch wel


    iemand kleineren online is ook pesten!!!