• ik ben 22 jr en ik heb sinds een paar jr last van me hart dat over slaat ik ben naar de dokter geweest en die zei is niet erg is normaal dat hebben heel veel mensen in nederland


    me vraag is hebben jullie dan ook of zijn hier ook mensen die dat hebben

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb soms wel steken in mijn hart ?


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Mijn hart doet ook raar, hoor. Niet vaak, maar soms wel. Dan slaat hij een slag over en dan hoor ik hem duidelijk bonken. Soms tril ik zelfs mee. Ik heb ook een keer -denk ik- een paniekaanval gehad en toen bonste hij zo hard dat het pijn deed. Maar goed. Dit komt zelden voor.


    wth.

    RosaCullen schreef:
    Ik heb het niet, maar ik ben veel jonger...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik niet. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    hij was net weer bezig


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Zoals ik in elk topic wat je maakt vraag: gebruik alsjeblieft een keer leestekens.

    En ik krijg wel hartkloppingen als ik me medicijnen heb genomen, maar verder geen last van.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik denk niet dat ik het heb maar soms slaat mijn hart op hol om niks als ik bijv. heel snel de trap af ren -heel soms hoor-


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Hartkloppingen? Daar hebben inderdaad meer mensen last van. Mijn moeder, mijn zusje, ik af en toe en laatst zei m'n broertje ook dat hij het één keer had. Mijn vader heeft sowieso al hartproblemen (hartaanval gehad), dus ik denk dat het bij ons een beetje in de familie zit x'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Hartkloppingen? Daar hebben inderdaad meer mensen last van. Mijn moeder, mijn zusje, ik af en toe en laatst zei m'n broertje ook dat hij het één keer had. Mijn vader heeft sowieso al hartproblemen (hartaanval gehad), dus ik denk dat het bij ons een beetje in de familie zit x'D

    oei en ik dacht dat ik het slecht had met me hart


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    hij is weer bezig


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb een jaar geleden een hartoperatie gehad (niet wegens ritmestoornissen, maar wegens een aandoening die ik al sinds mijn geboorte had). Ik moet binnenkort waarschijnlijk een test doen. De uitslag daarvan geeft weer of ik wel of geen ritmestoornissen heb. Dus nu weet ik dat nog niet. Maar ik weet wel wat je bedoelt. Soms heb ik tijdens de les opeens het gevoel dat mijn hart veel sneller slaat dan normaal, zonder enige reden.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 22:04 ]


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb soms wel dat ik ineens steken krijg in mijn hart die dan heel lang doorga, vaak zonder reden. Is ook normaal denk ik?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    Ik heb soms wel dat ik ineens steken krijg in mijn hart die dan heel lang doorga, vaak zonder reden. Is ook normaal denk ik?


    als het maar even is het normaal maar als het langer duurt zou ik toch even naar de huisarts gaan en vragen wat hij/ zij ervan zegt


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb wel vaak steken in mijn hart. Gewoon op onverwachte momenten en soms schrik ik me dood.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik heb wel vaak steken in mijn hart. Gewoon op onverwachte momenten en soms schrik ik me dood.
    van die steken ja dat kan ik begrijpen

    misschien een x naar de huisarts gaan gewoon vragen hoe of wat
    rustig blijven is wel heel belangrijk dan anders wordt het nog erger


    iemand kleineren online is ook pesten!!!