• ik ben 22 jr en ik heb sinds een paar jr last van me hart dat over slaat ik ben naar de dokter geweest en die zei is niet erg is normaal dat hebben heel veel mensen in nederland


    me vraag is hebben jullie dan ook of zijn hier ook mensen die dat hebben

    gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb dat vroeger wel eens gehad, een jaar lang, maar het is over gegaan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RosaCullen schreef:
    Ik heb het niet, maar ik ben veel jonger...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    AvanJogia schreef:
    omg wat the fack?
    ik heb een hele tijd geleden gedroomt dat iemand dit topic aan ging maken met precies dezelfde tekst, dezelfde username en dezelfde afbeelding? o.O

    ontopic: heel af en toe alleen als ik veel meegemaakt heb en stress en gewoon te druk ben geweest

    Misschien gewoon een déjà vu ?


    None but ourselves can free our minds.

    Pancakez schreef:
    (...)
    leeftijd heeft er niks mee te maken


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb het niet denk ik... Maar ik ben dan ook maar 14 (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eh, zou je met leestekens kunnen schrijven? Ik kan het amper lezen :\


    your eyes are like stars in the night.

    Nee lheb het niet (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik heb altijd hartsteken maar ik ben geboren met een gaatje in mijn hartklep dus daar zal da wel aan liggen maar de dokter zei dat het allang was dichtgegroeid maarja. Maar ik denk dat als je klachten aanhouden je gewoon weer naar de dokter moet gaan of naar het ziekenhuis voor een uitgebreid onderzoek ;)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 23:04 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik heb dat niet echt maar ben ook nog maar 13 xD


    Not all those who wander are lost

    shithead schreef:
    Ik heb altijd hartsteken maar ik ben geboren met een gaatje in mijn hartklep dus daar zal da wel aan liggen maar de dokter zei dat het allang was dichtgegroeid maarja. Maar ik denk dat als je klachten aanhouden je gewoon weer naar de dokter moet gaan of naar het ziekenhuis voor een uitgebreid onderzoek ;)

    dat wilde ik ook maar hoefde niet ze zeiden dat heel veel mensen het hebben hier in ons kikkerlandje haha


    dus ja gr wendycash


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik heb ook steken in mijn hart, komt van de stress. Dat het op momenten gebeurt waarop je niet aan het stressen bent (maar wel in een stress-periode zit ofzo) kan. Misschien omdat de stress er onderbewust nog wel is ofzo.
    God dat was veel 'stress' in een post.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat voor gevoel heb je er dan bij? Steken, druk ofzoiets?


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Cornflake schreef:
    Wat voor gevoel heb je er dan bij? Steken, druk ofzoiets?

    alles wat je nu beschrijft


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Eh nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb weleens dat ik steken voel op mijn borstkas en door de pijn amper kan ademen. Maar dat gaat uiteindelijk weer over. Kan hetzelfde zijn.


    To live would be an awfully big adventure