• ik rook al sind me elfde. en nee ik ben er niet trots op. ik wou het gewoon proberen met wat vrienden en toen werd ik verslaafd. eerst rookte ik altijd marlbore maar nu meestal black devils.

    en juilie?

    Ik vind dat iedereen zelf moet weten of ze roken of niet en of ze vinden of het gezond is of niet. Wél vind ik dat iedereen kan stoppen met roken als ze dat willen. Het heeft puur met je wilskracht te maken en met niets anders. Ik rookte ook al vanaf mijn 12e tot mijn 19e, daarna heb ik gewoon gezegd van de ene op de andere dag nu wil ik niet meer. En of je nu gevoelig bent voor verslaving of niet. Als je iet wilt, dan kun je het gewoon. En ja er zijn genoeg mensen om me heen die roken, mochten mensen zich dat afvragen :'DD. Dus ook voor mij zou er verleiding zijn, mocht ik het weer willen. En trouwens.. als je blackdevils rookt, dan kun je maar beter helemaal niets roken :'D. Dan vind ik de overstap van Malboro naar BD toch wel heel slecht en niet begrijpelijk :Y). Verder geen aanval op jou persoonlijk, maar dat snap ik gewoon niet. Die sigaretten rook je in het algemeen omdat het leuk is voor een keer. Want voor de smaak zou je het ook wel kunnen laten (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik rook sinds mijn 15e nou ja officieel sinds mijn 16e haha 3 jaar dus en ik ga ooit wel stoppen want het is niet lekker maar ik ben addicted haha ;)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Gelukkig rook ik niet néé.


    Alleen maar tranen van geluk