• Gisteren was Sonic Syndicate, Blowsight + Special Guest in Bochum. Ik, Nicoelerd en Kat gingen er naartoe. Ofcourse wij zijn trouwe Blowsight fans! Maar goed we gingen er een uurtje of 2 op voorhand staan. Toen was er nog maar een groepje van een man of 20. Wij wachten. We kregen wel gratis Monster Energy drink. Met de minuut werd de rij langer. Toen we binnenmochten waren we bij de eersten. Tot dat ze mij tegenhielden. Ik had mijn Videocamera vergeten in de auto te laten. Ik moest helemaal naar de voor ingang lopen, sleutels halen, wegbrengen en terug komen. Gelukkig liet die portier me voor de andere binnengaan.

    Ik me een baan naar voor gemaakt en stond uiteindelijk bij Nic en haar moeder vooraan. Vrij op tijd begon Blowsight. Natuurlijk gingen we uit de bol. Ik had een papier voor de lol gemaakt met "I WANT A HUG, NICK!" op. Pas bij het laatste liedje merkte hij het op. Ondertussen sprong ook een snaar van Mini zijn bas. Nu ja na een voor ons te korte set gingen ze weer weg. Toen moesten we LANG wachten op de volgende band. Deadlock. Op zich zijn ze niet slecht maar er werd daar toch erg op gemosht (bij Blowsight maar 1 keertje). Dus werden we allemaal geplet door die hoop moshers. Na Deadlock gingen ze af. Nu ja ze gaven flessen water weg. Eventjes kijk ik rond. Ik was misselijk aan het worden. Maar toen gebeurde het. Ik draai me terug naar het podium, krijg een vol flesje van de drummer van Deadlock tegen mijn hoofd (boven mijn oog) toen werd ik nog misselijker.

    Ik liep naar achter (ondertussen al lopend op de grond zuur moeten braken). Daar eventjes gezeten en terug naar voor gelopen. Bleek dat Nic ook naar achter was gelopen maar ik had haar niet gezien. Daar heb ik het begin van Sonic Syndicate gezien. Richard Sjunnesson is zo lekker live! :9~ Karin is een geweldig wijf van dicht bij. Uiteindelijk ben ik na 4liedjes ongeveer terug naar achter gelopen. Daar hebben we aan de bar gezeten en de merch al geplunderd. Bij ons stond ook de screamer van Deadlock. Wij hebben het concert nog maar half gevolgd maar enkel geluisterd. En ze hadden net het laatste liedje gespeeld, kwam Blowsight aangelopen. Wij alle 3 al 'Hi!' aan het zeggen en bij Nick ik zo 'Can I get my hug?' Nick: "You will!"

    Wij liepen als hondjes achter hen aan. Ik heb een plectrum aan Nick gegeven (die hij nu waarschijnlijk gebruikt zoals hij zei ;D), Ik heb een foto met Seb, Fabz, Nick, Mini en ze alle 4 (Foto's komen nog die van Nick & Mini hebben Kat & Nic getrokken omdat mijn camera niet meer fatsoenlijk functioneerde). Verder was het echt leuk en ik heb mijn knuffel gehad. Het was echt geslaagd! Op mijn bult en shit na. We hebben alle 3 hetzelfde Skully kussen.
    Zo ik moest even een verslag droppen. Mijn drang was groter dan mijn wil.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Woeeee het klinkt supervet! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    Woeeee het klinkt supervet! :9~


    Mn kop hurts x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me