• ok,mijn moeder is een schatje en is echt geweldig maar koken kan ze niet. bv gisteravond aten we puree met biefstuk. die biefstuk was net kauwgom en die puree was niet goed fijn gemaakt. daarom vlucht ik altijd na mijn schoonmoeder om een bak eten te halen. ik vind het echt zeilig voor mijn mama maar wat moet ik anders?

    iemand ervaringen?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 15:31 ]

    loveprinses schreef:
    ok,mijn moeder is een schatje en is echt geweldig maar koken kan ze niet. bv gisteravond aten we puree met biefstuk. die biefstuk was net kauwgom en die puree was niet goed fijn gemaakt. daarom vlucht ik altijd na mijn schoonmoeder om een bak eten te halen. ik vind het echt zeilig voor mijn mama maar wat moet ik anders?

    iemand ervaringen?


    Op 12 mei, de dag voor Moederdag, zendt SBS6 het programma Voor je moeder uit. In deze sprankelende avondvullende show krijgen mensen de kans om hun moeder de verrassing van haar leven te bezorgen.
    Een hereniging met die ene zoon uit het buitenland, een optreden van een artiest waar ze gek op is, een persoonlijke ode van kinderen en kleinkinderen, het kan allemaal. Voor één keer zetten we alle moeders op een voetstuk! Tijdens het programma worden verschillende verhalen verteld en allerlei grote en kleine wensen vervuld. De presentatie is in handen van Jochem van Gelder.

    Het programma wordt gemaakt in samenwerking met Cordaid Memisa (www.cordaidmemisa.nl ). Elke anderhalve minuut overlijdt er een vrouw tijdens haar zwangerschap of bevalling. En dat terwijl moeders de spil van het gezin zijn, en vaak zelfs van de gemeenschap. Cordaid Memisa richt zich dan ook specifiek op veilig zwanger zijn en veilig bevallen. Op een betere gezondheidszorg voor moeder en kind.

    Wij zouden het leuk vinden om ook een groep moeders in de studio te hebben die niet goed kunnen koken of die altijd maar aan de lijn doen. Zij verdienen het ook om in het zonnetje gezet te worden en dat misschien zelf een kookcursus (gezond eten) te krijgen.

    DUS KAN JOUW MOEDER ABSOLUUT NIET KOKEN OF IS ZE ALTIJD MAAR BEZIG MET HAAR LIJN/FIGUUR EN LIJKT HET JULLIE LEUK OP DE TV OPNAMENS OP 7 MEI BIJ TE WONEN! GEEF JE DAN OP!

    De opname zal plaats vinden op 7 mei van 18:30 tot 22:00 uur in Bussum Spant! Graag horen wij van jullie of jullie hieraan zouden willen mee werken.

    Mocht er reeds geïnteresseerden zijn kunnen zij zich aanmelden op onderstaand e-mail adres. Stuur je contact gegevens, leeftijd, motivatie en een foto van jou en je moeder en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Mocht je nog vragen of suggesties hebben, schroom dan niet op contact op te nemen.

    Graag hoor ik van jullie of jullie bereid zijn hier aan mee te werken.

    Met vriendelijke groet,

    Adrijana Beumer


    Eyeworks Holding B.V.
    Anthony Fokkerweg 61
    1059 CP Amsterdam

    T. 00-31- (0)20 3467134
    M. 00-31-(0)6 42844655
    E. adrijana.beumer@eyeworks.tv

    vraag of je zelf mag koken soms, of bied haar kooklessen voor haarzelf aan, heb ik ook gedaan en me moeder nam het ook nog, het eten word er een stuk lekkerder van, of ga meer uiteten als dat een optie is, byv naar een mexicaans restaurant en bestel dan voor bijden een burito, of nacho's of taco's en maak dat dan na...


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    voorjemoeder schreef:
    (...)

    Op 12 mei, de dag voor Moederdag, zendt SBS6 het programma Voor je moeder uit. In deze sprankelende avondvullende show krijgen mensen de kans om hun moeder de verrassing van haar leven te bezorgen.
    Een hereniging met die ene zoon uit het buitenland, een optreden van een artiest waar ze gek op is, een persoonlijke ode van kinderen en kleinkinderen, het kan allemaal. Voor één keer zetten we alle moeders op een voetstuk! Tijdens het programma worden verschillende verhalen verteld en allerlei grote en kleine wensen vervuld. De presentatie is in handen van Jochem van Gelder.

    Het programma wordt gemaakt in samenwerking met Cordaid Memisa (www.cordaidmemisa.nl ). Elke anderhalve minuut overlijdt er een vrouw tijdens haar zwangerschap of bevalling. En dat terwijl moeders de spil van het gezin zijn, en vaak zelfs van de gemeenschap. Cordaid Memisa richt zich dan ook specifiek op veilig zwanger zijn en veilig bevallen. Op een betere gezondheidszorg voor moeder en kind.

    Wij zouden het leuk vinden om ook een groep moeders in de studio te hebben die niet goed kunnen koken of die altijd maar aan de lijn doen. Zij verdienen het ook om in het zonnetje gezet te worden en dat misschien zelf een kookcursus (gezond eten) te krijgen.

    DUS KAN JOUW MOEDER ABSOLUUT NIET KOKEN OF IS ZE ALTIJD MAAR BEZIG MET HAAR LIJN/FIGUUR EN LIJKT HET JULLIE LEUK OP DE TV OPNAMENS OP 7 MEI BIJ TE WONEN! GEEF JE DAN OP!

    De opname zal plaats vinden op 7 mei van 18:30 tot 22:00 uur in Bussum Spant! Graag horen wij van jullie of jullie hieraan zouden willen mee werken.

    Mocht er reeds geïnteresseerden zijn kunnen zij zich aanmelden op onderstaand e-mail adres. Stuur je contact gegevens, leeftijd, motivatie en een foto van jou en je moeder en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Mocht je nog vragen of suggesties hebben, schroom dan niet op contact op te nemen.

    Graag hoor ik van jullie of jullie bereid zijn hier aan mee te werken.

    Met vriendelijke groet,

    Adrijana Beumer


    Eyeworks Holding B.V.
    Anthony Fokkerweg 61
    1059 CP Amsterdam

    T. 00-31- (0)20 3467134
    M. 00-31-(0)6 42844655
    E. adrijana.beumer@eyeworks.tv

    Ow gowd, someone's new here.
    Reclame maken mag niet.
    -oud topic, bluh-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oud topic & de user is al geband.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Slotje > oud topic


    "I shut my eyes in order to see.'