• Even een vet drastische vraag.
    Maar stel. Jij hebt seks en je condoom scheurt.
    Je blijkt zwanger te zijn.
    Wat zou je doen?
    Het houden, adoptie of abortus?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zal nooit voor adoptie kiezen. Het is je eigen schuld in feite, dus dan zou je er ook zelf voor moeten zorgen. Momenteel zou ik voor abortus kiezen, maar als ik wat ouder ben zou ik het hoogstwaarschijnlijk gewoon houden. Mits de situatie daar ook naar staat. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Abortus, sowieso.

    Ik zou nu zeggen abortus, maar geen idee wat ik echt zou doen als ik in die situatie zou komen.


    I am an idiot, I move.

    Outside schreef:
    (...)
    Dan zou ik adoptie doen, want dan is het wel, zoals jij zegt, moord. Maar volgensmij mag je ook vanaf een bepaald moment geen abortus meer plegen, of wel?


    Vanaf 22 weken. En in de vroege fase heet het geen abortus.


    Your make-up is terrible

    Op het moment zou ik voor abortus gaan. Dit ook omdat ik aan de pil ben, waardoor het kind dus al aangetast is. Feit is ook dat ik wil studeren, ik nog bij mijn ouders woon, ik krap een maand met mijn vriend heb, ik er financieel niet goed voor sta, maar mijn ouders ook niet. Kortom: ik zou het, het kind in kwestie niet aan willen doen om in zo een leefomgeving op te moeten groeien, en daarom zou ik voor abortus kiezen.


    Life is hard and then we die

    Hmm ja ik ben echt tegen abortus.. Ik zou het houden en zelf opvoeden, maar gelukkig ben ik geen mama.. Als ik nou verkracht zo zijn geweest en blijkt dat ik zwanger zou raken, dan zal het best moeijlijk worden...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    In een vroege status, abortus. Als ik er pas laat achter kom zou ik het niet weten.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Abortus.
    Het spijt me echt voor dat kindje, maar ik ben pas 14.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Decoration schreef:
    Hmm ja ik ben echt tegen abortus.. Ik zou het houden en zelf opvoeden, maar gelukkig ben ik geen mama.. Als ik nou verkracht zo zijn geweest en blijkt dat ik zwanger zou raken, dan zal het best moeijlijk worden...

    Alleen als je verkracht zou worden zou ik voor abortus kiezen. Ik zou het écht niet kunnen om een child to be te vermoorden.
    :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Abortus, zeker weten.
    No way dat ik een kind ga krijgen :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou het zeker weten houden!


    dream, dare, fly!

    Daarom.. de pil!

    Houden en wellicht later voor adoptie afstaan, omdat ik m'n diploma nog moet halen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmm.. Ik weet niet, wat een kutvraag dit, haha.
    Ik zou denk ik toch gaan voor abortus (al ben ik daar eigenlijk wel tegen). Maar ik ben nog maar 15 en zeker nog niet in staat om een kind te krijgen. Ook denk ik dat ik het nooit weg zou kunnen geven, het is dan toch iets van jezelf, want dan heb je het zeg maar al gezien enzo. Dus ik zou op deze leeftijd denk ik voor abortus gaan.

    Abortus vind ik moord..
    en als ik nog een heel toekomst voor me neus heb dus opleiding en alles om me doel te bereiken..
    zou ik het aan een gezin geven die een kinderwens heeft maar die bijv. niet zelf kunnen krijgen..(je snapt me wel denk ik )

    Soldier schreef:
    Eh, ik ben 13, dus ik ga het zeker niet houden. Moeilijke vraag..
    Ik denk adoptie.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.