• Ja, dat vraag ik mij even af. Het bovenste stuk van de profielen is helemaal anders ingericht en ik vind het écht niet mooi staan. Niet te vergeten onoverzichtelijk. Ben ik de enige die dat heeft of hebben jullie dat ook? ;x

    En sorry als hier al een topic over is :Y)

    edit; dit is dus wat ik zie.
    edit2; Rutger heeft het probleem met het door elkaar staan en de onoverzichtelijkheid opgelost.
    edit3; Het bovenste bericht ging over het feit dat, doordat iedereen verschillende browsers heeft, er een probleem was, waardoor de inrichting niet was zoals hij hoorde te zijn. Dat is dus opgelost, waardoor het wel weer overzichtelijk is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 14:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hush schreef:
    Ja verneukt.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik hoop dat dit niet permanent is..^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bug.... hopelijk


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    (...)


    Hm, bij mij staat alles onder elkaar, en dan staat er aan de zijkant: Bezig met:
    en leeftijd: Dat staat gewoon aan de kant van de 'antwoorden'
    Bij mij staat het onder elkaar, en dan na twee tabs het antwoord. Maar bij bezig met staat wel 2x een :


    Life is hard and then we die

    Echt dom.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    En ik maar denken dat mijn laptop aan het trippen is =_='


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het juist heel overzichtelijk :O Het is nu allemaal even groot, en dus zijn de gegevens makkelijker te onderscheiden. Naar mijn idee is het echt veel beter geworden.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het zó lelijk. Ik hoop dat het snel weer anders is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dit zie ik


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dit zie ik


    En dit zie ik Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zie het heel anders.
    Even ps.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, helemaal verkracht haha x'D Het begon met de statistieken en toen ook al dat bovenste stuk. Ik vond dat oude beter.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Courtesan schreef:
    (...)

    En dit zie ik Ö


    Zoiets ziet die van mij er ook uit.


    Your make-up is terrible

    Courtesan schreef:
    (...)

    En dit zie ik Ö
    Tripping :O Dat van mij is juist vet mooi! Maar misschien komt het door de internet browser die je gebruikt?


    Life is hard and then we die

    Ik zie het wel goed _O_


    -