• Ja, dat vraag ik mij even af. Het bovenste stuk van de profielen is helemaal anders ingericht en ik vind het écht niet mooi staan. Niet te vergeten onoverzichtelijk. Ben ik de enige die dat heeft of hebben jullie dat ook? ;x

    En sorry als hier al een topic over is :Y)

    edit; dit is dus wat ik zie.
    edit2; Rutger heeft het probleem met het door elkaar staan en de onoverzichtelijkheid opgelost.
    edit3; Het bovenste bericht ging over het feit dat, doordat iedereen verschillende browsers heeft, er een probleem was, waardoor de inrichting niet was zoals hij hoorde te zijn. Dat is dus opgelost, waardoor het wel weer overzichtelijk is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 14:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik vond dat oude makkelijker om te lezen en het overzicht was ook makkelijker


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ja, maar als je dit ziet, dan word je daar niet echt vrolijk van. Het is gewoon niet zoals het hoort. Sommigen zien het wel goed, maar het merendeel dus niet.

    Ja maar bij sommigen waar het wel goed staat zeuren ze alsnog :'D


    -

    Het staat nogal onlogisch. En soms vallen letters weg en staan die op de volgende regel. Dan zie ik niet welk woord er eerst stond.

    Ik hoop dat dit niet blijft. =(
    Ik zag vanmorgen wel dat Q er even uit lag. Of was dat enkel bij mij.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had net dat alles onder elkaar stond.
    Ik hoop iig wel dat die icons nog naar rechts verplaatst worden.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Scandal schreef:
    Het staat nogal onlogisch. En soms vallen letters weg en staan die op de volgende regel. Dan zie ik niet welk woord er eerst stond.

    Ik hoop dat dit niet blijft. =(
    Ik zag vanmorgen wel dat Q er even uit lag. Of was dat enkel bij mij.


    Nee, dat was ook bij mij.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Calliope schreef:
    (...)

    Nee, dat was ook bij mij.

    Goh, ben ik niet de enige. x]

    Maar zo ziet het er bij uit. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omg, ik vind het echt vet lelijk, om eerlijk te zijn! Ik hoop dat het snel weer normaal is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het juist heel overzichtelijk :O Het is nu allemaal even groot, en dus zijn de gegevens makkelijker te onderscheiden. Naar mijn idee is het echt veel beter geworden.


    omdat alles evengroot is is het juist slechter te onderscheiden


    #WWED - What Would Emma Do?

    Iedereen heeft dat, maar ik denk dat je er wel aan zult wennen. Toen de lay-out van Q net was veranderd was ook iedereen in shock, maar nou vinden de meesten het veel beter. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb alles gewoon recht en netjes onder elkaar staan? Heel anders dan die foto's die ik hierboven zie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het valt wel mee. ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Square schreef:
    Iedereen heeft dat, maar ik denk dat je er wel aan zult wennen. Toen de lay-out van Q net was veranderd was ook iedereen in shock, maar nou vinden de meesten het veel beter. :'D


    Het probleem is, dat het er dus niet goed staat. Het hoort netjes onder elkaar te staan en dat is bij velen niet het geval :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Het probleem is, dat het er dus niet goed staat. Het hoort netjes onder elkaar te staan en dat is bij velen niet het geval :Y)

    Bij mij staat wel alles netjes. Alleen is men plaatje/icon een beetje linksboven men gegevens gezet. Maarach.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Square schreef:
    Iedereen heeft dat, maar ik denk dat je er wel aan zult wennen. Toen de lay-out van Q net was veranderd was ook iedereen in shock, maar nou vinden de meesten het veel beter. :'D

    Maar bij sommige, waaronder ik, staat het echt fout.
    Ik heb al profielen gezien met mooi resultaat. Maar ook waar het er gewoonweg raar uitziet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Maar bij sommige, waaronder ik, staat het echt fout.
    Ik heb al profielen gezien met mooi resultaat. Maar ook waar het er gewoonweg raar uitziet.


    Hoe kan dat? Ik zie bij jou dat ook alles recht onder elkaar staat? Ik zie trouwens bij iedereen hetzelfde.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen