• Ja, dat vraag ik mij even af. Het bovenste stuk van de profielen is helemaal anders ingericht en ik vind het écht niet mooi staan. Niet te vergeten onoverzichtelijk. Ben ik de enige die dat heeft of hebben jullie dat ook? ;x

    En sorry als hier al een topic over is :Y)

    edit; dit is dus wat ik zie.
    edit2; Rutger heeft het probleem met het door elkaar staan en de onoverzichtelijkheid opgelost.
    edit3; Het bovenste bericht ging over het feit dat, doordat iedereen verschillende browsers heeft, er een probleem was, waardoor de inrichting niet was zoals hij hoorde te zijn. Dat is dus opgelost, waardoor het wel weer overzichtelijk is.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 14:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Stamppot schreef:
    Ik vind het zó lelijk. Ik hoop dat het snel weer anders is.

    Negatieveling mhuaua (nerd)


    -

    Het is echt lelijk zo :S

    De statistieken enzo is er wel beter op geworden, het profiel zelf is weird en lelijk :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    PUKKELxDING schreef:
    Dit zie ik

    Zo was het toch ook voorheen of niet dan? x'D
    Ik zie hetzelfde alles alle anderen btw.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tripping :O Dat van mij is juist vet mooi! Maar misschien komt het door de internet browser die je gebruikt?


    Ja, dat van jou vind ik er ook mooi uit zien, maar dat van mij is gewoon lelijk ='D Ik gebruik slimbrowser, op safari zie ik het wél goed. Maar ik zweer bij slimbrowser en ik ga niet speciaal voor quizlet browsers gebruiken waardoor mijn pc flipt ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Zo was het toch ook voorheen of niet dan? x'D
    Ik zie hetzelfde alles alle anderen btw.
    Nee het was niet zo voorheen, voorheen zat je plaatje voor de vragenlijst etc.


    Life is hard and then we die

    Willen jullie ook nog weten wat ik zie? :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ja, dat van jou vind ik er ook mooi uit zien, maar dat van mij is gewoon lelijk ='D Ik gebruik slimbrowser, op safari zie ik het wél goed. Maar ik zweer bij slimbrowser en ik ga niet speciaal voor quizlet browsers gebruiken waardoor mijn pc flipt ;x
    Ik denk dat het inderdaad aan de browser ligt dan, daar moet Rutger gauw wat aan doen :P


    Life is hard and then we die

    IE en andere browsergebruikers worden gediscrimeeeerd. Ik zie dat ronde ook al niet.


    Your make-up is terrible

    YoYoYoghurt schreef:
    Willen jullie ook nog weten wat ik zie? :P
    Dat zie ik ook ^^ dat is toch niet lelijk ofzo?


    Life is hard and then we die

    Ik vind het veel te groot (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik denk dat het inderdaad aan de browser ligt dan, daar moet Rutger gauw wat aan doen :P

    Ja, idd. Dat was toen ook met de nieuwe lay-out, kon ik net als vele anderen berichten niet meer aanpassen en quoten :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Assassin schreef:
    IE en andere browsergebruikers worden gediscrimeeeerd. Ik zie dat ronde ook al niet.


    Inderdaad Ö Ik denk dat mensen die firefox en safari gebruiken het wel gewoon kunnen zien zoals het hoort ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Inderdaad Ö Ik denk dat mensen die firefox en safari gebruiken het wel gewoon kunnen zien zoals het hoort ='D
    Chrome ook


    Life is hard and then we die

    Ik vind het zo lelijk dat plaatje er zo boven.
    Sowieso slaat het nergens op, waarom iets veranderen wat goed was?-.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Inderdaad Ö Ik denk dat mensen die firefox en safari gebruiken het wel gewoon kunnen zien zoals het hoort ='D

    Ik heb Firefox en ik zie dus dit + allemaal ronde hoeken.


    *insert philosophical cringe expression here*