• Ik heb net een klein verhaaltje voor mijn vriendje geschreven, omdat hij zo graag iets wilde lezen. Maar ik twijfel enorm.. Ik ben zo bang dat hij het niets vindt, want hij heeft volgens mij best hoge verwachtingen. Dus help?
    Laten lezen of niet?
    :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    laten lezen
    wat heb je te verliezen? niks toch?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Natuurlijk laten lezen!
    Waarschijnlijk vind hij het helemaal geweldig, en anders krijg je kritiek en weet je wat je kan verbeteren :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    RINGDINGDONG schreef:
    laten lezen
    wat heb je te verliezen? niks toch?


    Precies ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    RINGDINGDONG schreef:
    laten lezen
    wat heb je te verliezen? niks toch?

    Nouja, ik ben erg bang dat ie gaat lachen snap je.
    Hij had sowieso al niet verwacht van mij dat ik schreef..
    :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gewoon doen wat het beste voelt heeft je hart er een goed gevoel over, ga er voor. Je instinct is toch het gene dat je de juiste kant op wijst. Veel succes(flower)


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Stamppot schreef:
    (...)
    Nouja, ik ben erg bang dat ie gaat lachen snap je.
    Hij had sowieso al niet verwacht van mij dat ik schreef..
    :X
    Het is je vriendje, wat zou hij nou gaan doen? En geloof me, als hij echt je vriendje is lacht hij je niet uit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Het is je vriendje, wat zou hij nou gaan doen? En geloof me, als hij echt je vriendje is lacht hij je niet uit.

    Ik hoop het haha.
    Hij is nogal van: zoetsappig is gay weetjewel.
    En zoetsappig is mijn specialiteit :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    laten lezen. Sowieso dat hij het schattig vindt gewoon omdat jij het geschreven hebt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    laten lezen. Sowieso dat hij het schattig vindt gewoon omdat jij het geschreven hebt.


    effort never betrays you

    (Alvorens wil ik zeggen dat je je helemaal niet verplicht hoeft te voelen, ik begrijp perfect als het een persoonlijke tekst is), maar wil je anders een linkje naar het verhaal hier in het topic zetten? Want, ook al zal hij het sowieso wel een leuk gebaar vinden, als het echt op niets trekt - wat ik niet verwacht, maar het is en blijft een mogelijkheid - is het nogal stom om het af te geven. (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 21:27 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Apocalyps schreef:
    (Alvorens wil ik zeggen dat je je helemaal niet verplicht hoeft te voelen, ik begrijp perfect als het een persoonlijke tekst is), maar wil je anders een linkje naar het verhaal hier in het topic zetten? Want, ook al zal hij het sowieso wel een leuk gebaar vinden, als het echt op niets trekt - wat ik niet verwacht, maar het is en blijft een mogelijkheid - is het nogal stom om het af te geven. (:

    Ik heb het al gestuurd :X maar als mensen hem willen lezen dan wil ik hem best posten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ik heb het al gestuurd :X maar als mensen hem willen lezen dan wil ik hem best posten.


    Ik wil het best wel lezen, als je er geen bezwaar tegen hebt natuurlijk. :Y) (Ik lees graag zulke dingen)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Laten lezen.
    Zo erg kan het toch niet zijn (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Apocalyps schreef:
    (...)

    Ik wil het best wel lezen, als je er geen bezwaar tegen hebt natuurlijk. :Y) (Ik lees graag zulke dingen)

    Nee, ik maak wel even een hoofdstukje aan (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dit is 'm.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.