• Sorry als het topic verkeerd staat

    Ik heb net gehoord dat de vader van één van mijn beste vriendinnen is overleden. Dat was gisteren al gebeurd, maar wij hoorden het net pas omdat ik nu op vakantie ben. Ik ben echt heel erg verdrietig en ik moet de hele tijd aan mijn vriendin denken. Ik wil er op dit moment echt zo graag voor haar zijn, maar ik ben op vakantie en als ik haar wil zien moet ik eerst tien uur in de auto zitten. Ik voel me zo moedeloos omdat ik niets voor haar kan doen en niet eens bij haar kan zijn. De begrafenis is aankomende maandag en daar kan ik dus niet bij zijn, wat ik echt verschrikkelijk vindt. Ik voel me echt zo'n slechte vriendin als ik niet eens op de begrafenis van de vader van één van mijn beste vriendinnen kan zijn.

    Sorry voor als dit een zeurtopic is, maar ik moest dit echt even kwijt.

    Wat verschrikkelijk.. en ik snap het dat je je heel rot voelt nu! Maar je kunt er niets aandoen dat je zover weg bent. Als je echt niet naar huis kunt, dan kun je haar via de telefoon - of skype? - troosten. Heel veel sterkte!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Kruml schreef:
    Wat verschrikkelijk.. en ik snap het dat je je heel rot voelt nu! Maar je kunt er niets aandoen dat je zover weg bent. Als je echt niet naar huis kunt, dan kun je haar via de telefoon - of skype? - troosten. Heel veel sterkte!


    16 - 09 - '17

    Allereerst, gecondoleerd en heel veel sterkte.
    Ik snap dat je je nu zo voelt, maar helaas kan je er weinig aan doen. Probeer er waar mogelijk voor haar te zijn, bellen of whatsappen. Maar ik kan me ook voorstellen dat ze in deze tijd meer naar haar naasten toe trekt. Dus als ze er geen behoefte aan heeft is het misschien beter om haar de ruimte te geven.
    Het klinkt misschien vreemd, maar probeer toch nog een leuke vakantie ervan te maken. Laat het niet te veel je dag beheersen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vreselijk nieuws...
    Helaas kun je er heel weinig aan doen, maar laat je vriendin weten dat je er altijd voor haar bent. Dring jezelf niet op, maar biedt wel aan dat ze je altijd kan bellen, mailen, sms'en, langs kan komen als ze daar behoefte aan heeft. Geef haar ruimte en laat haar zelf naar je toekomen.
    Gecondoleerd en sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahh das rot. Kun je niet aan familie vragen of Ze bloemen sturen en je haar zelf belt en een kaart stuurt. Ze snapt het vast en je diry irts voor haat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bedankt voor jullie berichtjes. Ik ga ook proberen haar zo vaak mogelijk te bellen als nodig is. Ik weet ook niet zo goed wat ik tegen haar moest zeggen. Ik heb haar net namelijk even gebeld, toen ik het net had gehoord.
    @Madden, ik wil er ook wel een leuke vakantie van maken en ik hoop dat ik dat nog ga doen, maar voor nu zou ik niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Ik heb het dan ook pas net gehoord. Misschien dat dat later wel gaat, maar voor nu heb ik het gevoel dat ik zo snel mogelijk terug moet gaan. Ik hoef niet zo nodig met haar te praten, maar ik wil haar gewoon even zien en knuffelen en laten weten dat ik echt achter haar sta.

    NiallerBoo schreef:
    Ahh das rot. Kun je niet aan familie vragen of Ze bloemen sturen en je haar zelf belt en een kaart stuurt. Ze snapt het vast en je diry irts voor haat


    Een andere vriendin gaat voor ons bloemen en een kaartje kopen voor bij de begrafenis. We zijn een soort van groepje van drie en mijn andere vriendin is wel gewoon in Nederland. Zij kan ook wel heel veel steun geven, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik dat ook moet doen.

    Nuevo schreef:
    (...)

    Een andere vriendin gaat voor ons bloemen en een kaartje kopen voor bij de begrafenis. We zijn een soort van groepje van drie en mijn andere vriendin is wel gewoon in Nederland. Zij kan ook wel heel veel steun geven, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik dat ook moet doen.
    als je haar belt zal ze dat al erg fijn vinden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik snap deels wel hoe je je voelt, want de vader van mijn beste vriendin is ongeneeslijk ziek. Ik ben ook bang dat dit dus een keer gaat gebeuren.

    Nu kun je niks voor haar doen, en ik snap hoed erg je dat vind. Probeer gewoon als je thuis bent zo snel mogelijk te doen.
    Ik weet niet hou jou vriendin is, maar mijn beste vriendin heeft het er liever niet over.
    Doe alles wat je voor haar kan beteken, en weet dat zei ook snapt dat jij nu niks kan doen.
    Mijn Gb en Pb staan altijd open,
    Veel succes<3


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    nerveus schreef:
    Vreselijk nieuws...
    Helaas kun je er heel weinig aan doen, maar laat je vriendin weten dat je er altijd voor haar bent. Dring jezelf niet op, maar biedt wel aan dat ze je altijd kan bellen, mailen, sms'en, langs kan komen als ze daar behoefte aan heeft. Geef haar ruimte en laat haar zelf naar je toekomen.
    Gecondoleerd en sterkte.


    Queer zijn is gewoon alles