• het was van ochtend echt glad (en koud >.< ) ik stap bij de bushalte uit....en ik glij uit zooo op het ijs. er lag namelijk een plas water die half bevroren was >.< ik zag het niet.... en nu zijn mij handen rood en alles wat ik oppak doet zeer en mijn knie die is dood:Y)

    iemandt ook uit gegleden door het ijs?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het is hier niet glad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hier is het verschrikkenlijk koud, laat die sneeuw maar achter wegen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik ben niet uitgegleden ^^ maar er lag wel ijs en het was ontzettend mistig en koud....


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Bij ons ligt er (gelukkig) nog niks! (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij ons is het bruggetje wat de kortste weg naar school is, altijd als eerste bevroren. Vandaag dus de eerste dag van dit schooljaar, maar ik had het niet gezien, dus ik gleed nogal hard uit, en viel bijna van die brug af. XD
    Dus nu moet ik steeds de langere weg nemen, tot het wat warmer is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    neee, het sneeuwt hier niet:)


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    hier sneeuwt het (nog) niet.
    Maar vorig jaar heb ik ook zo'n val gemaakt (:
    Maar stiekem heb ik geen ijs nodig om zo te vallen


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij ons lag er wat ijs van bevroren plassen. Ik stapte vanmorgen zo op het ijs. Roept mijn broer: "Pas op, ijs!" Ik blijf nog net overeind staan. "Ik zei toch dat er ijs lag?" Ja, heerlijk op tijd van hem --'
    Er ligt gelukkig nog geen sneeuw en ik hoop dat dat weg blijft >.<


    To live would be an awfully big adventure

    HeyItsMe schreef:
    Bij ons lag er wat ijs van bevroren plassen. Ik stapte vanmorgen zo op het ijs. Roept mijn broer: "Pas op, ijs!" Ik blijf nog net overeind staan. "Ik zei toch dat er ijs lag?" Ja, heerlijk op tijd van hem --'
    Er ligt gelukkig nog geen sneeuw en ik hoop dat dat weg blijft >.<


    die winter mag nog ff een tijdje weg blijvenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    reyon schreef:
    hier sneeuwt het (nog) niet.
    Maar vorig jaar heb ik ook zo'n val gemaakt (:
    Maar stiekem heb ik geen ijs nodig om zo te vallen


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Romances schreef:
    Het is hier niet glad.


    None but ourselves can free our minds.

    Op sommige plekken is het best glad hier. Ik slipte vanochtend ook ineens met mijn fiets, ben gelukkig nog net niet gevallen. Haha. (:

    Bij ons lag er gelukkig bijna geen sneeuw meer op de wegen, dus ik ben overeind gebleven. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Romances schreef:
    Het is hier niet glad.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Romances schreef:
    Het is hier niet glad.


    Hope goes lost but never dies.