• GneGne., eenmaal terug. kom je neit meer zomaar van me af., [a]
    Nee, maar ik wilde even wat kwijt.
    Ik ben vandaag naar de kapper geweest, en heb mijn haar kort laten knippen.
    zo onverwachts al het maar kan, was mijn moeder niet eens boos, en daarbij hebben we het er ook over het feit gehad, dat ik me niet thuis voel in mijn eigen lichaam.
    ergens pakte ze het goed op. ondanks het feit dat ze me nu overdreven vaak ''meid, en dochter'' noemt. iets wat me overgens vreselijk irriteerd. en dan ook nog het feit dat ze wil dat ik er me iemand over ga praten. terwijl ze weet hoe vreselijk ik de tijd in jeugdzorg heb gevonden.

    tog ben ik blij dat we het er over gehad hebben en dus nu ook mijn moeder weet hoe ik me voel.
    ookal zecht ze om het 5 minuten dat ze het vreselijk zonde van mijn haar vind.
    Zelf ben ik geweldig blij met mijn nieuwe haar en make-up lose gezichtje.
    en daar gaat het immers om, niet?

    Maar waar het om draait, is het feit dat door jullie aanmoedigende reactie's. Het mij gelukt is tegenover mijn moeder voor uit te komen.
    en daar wil ik jullie echt enorm voor bedanken <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind het echt knap van je dat je het tegen je moeder hebt verteld! Het is niet niks...

    En nu ben ik heel erg benieuwd naar je nieuwe look! :)


    dream, dare, fly!

    Goedzo, het is heel dapper van je dat je er met je moeder over hebt gepraat. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    t is egt knap vn je dat je er met je moeder over hebt vertelt...
    xx<3


    Only those who listen can hear

    AvanJogia schreef:
    Ik vind het echt knap van je dat je het tegen je moeder hebt verteld! Het is niet niks...

    En nu ben ik heel erg benieuwd naar je nieuwe look! :)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    AvanJogia schreef:
    Ik vind het echt knap van je dat je het tegen je moeder hebt verteld! Het is niet niks...

    En nu ben ik heel erg benieuwd naar je nieuwe look! :)

    ik heb alleen Deze. foto. maar aangezien het nu donker is. redelijk onduidelijk. morgen maak ik een betere

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 23:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cannibal schreef:
    (...)
    ik heb alleen Deze. foto. maar aangezien het nu donker is. redelijk onduidelijk. morgen maak ik een betere


    Het staat je wel echt super! :)


    dream, dare, fly!

    Ik vind het heel goed van je dat je het aan haar verteld hebt ;) Lucht zeker ook wel op :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    AvanJogia schreef:
    (...)

    Het staat je wel echt super! :)

    Dankje! =D

    @Nerveus
    Jha het heeft zekker heel erg opgelucht. mede door haar goede reactie natuurlijk ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het staat mooi!
    goed dat je het verteld hebt, echt knap


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Eerlijk gezegd heb ik echt respect voor je.


    Don't dream your life, but live your dream!