• Geen idee of zo'n topic al bestaat, als dat wel het geval is, -geeft knuppel- -duikt weg- (krul)

    Dump hier maar iets liefs voor een Q'er/Niet Q'er/Mens/Dier/Vader/Moeder/Opa/Oma/Aliën/ etc. En hopen dat hij/zij/het(/hun) het leest(/lezen). ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zou willen dat een bepaald persoon dood neervalt.
    [/Niet dat omdat ik dit zeg diegene ook echt dood neer zou vallen maar het gaat om het idee.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik mis heel veel mensen ): mijn oma mijn overgrootoma en overgrootopa die dood zijn maar ook en paar vriendinnen uit mijn oude klas.
    en ik wil dat mijn klas de meiden niet bestaat als gekke adidas tuttjes populair uggs lopende trutten die zig zelf beter vinden waaren :x

    en dat ik beter bent voor morgenxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En dat was geen lieve reactie, maar boeiend.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Qlimax schreef:
    Ik mis de liefde van me ex.. Ook al heeft ie dingen geflikt.


    Jaa ik ook :)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    OpperKip schreef:
    (...)

    Jaa ik ook :)

    Mooi, dan ben ik niet enige hier (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik mis mijn perfecte Italiaanse lover en zijn armen om mij heen. -snif- (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik mis de liefde en veiligheid van me ex ook al maakte hij het diezelfde dag uit...
    Ik mis het gevoel dat je gwn op niemand ben.. dat je dus geen pijn heb van gebroken hart en jaloezie/pijn als hij een ander heeft..


    Wacht wrm doet iedereen ik mis dit ik mis dat terwijl het is iets liefs over iemand... want met dat ik gemis kom je niet echt ver of wel?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik mis mijn oma en opa. r.i.p
    En ik zie mijn vrienden doodgraag , ze zijn er altijd voor me en ik voor hun.
    En die ene jongen <3, ook al word het nooit iets.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 21:47 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik mis de liefde om me heen.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Okey deze is speciaal voor Cannibal hier op Quizlet!

    Ik vind je echt super stoer en super dapper dat je zo je zelf bent en dat aan iedereen laat zien nu! Echt zwaar respect voor jou!


    dream, dare, fly!

    Ik mis mijn zus, die gister is vertrokken om een half jaar te studeren in Amerika.
    Ik mis mijn twee opa's die zijn gestorven aan kanker.
    En Laura, het komt goed <3

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 22:38 ]

    Ik mis het zo. Het weten dat er iemand is die van je houdt, die je goed genoeg vind. Ik mis een persoon die mijn gebreken kan opvullen. Ik weet zo zeker dat er iemand is die mij op elk moment kan laten lachen, maar waarom komt er dan niemand?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO