• Er is een jongen die ik heel erg leuk vind, en hij vind mij ook leuk. Nou willen we wat afspreken over 2 weken, er is alleen 1 probleem. Hij woont in utrecht ergens en ik in friesland. Nou gaat hij vaak met de trein en wil hij graag naar me toekomen, maar als hij dezelfde dag terug moet gaan zien we elkaar maar even. Nou vroeg hij of ie bij me mocht slapen. Nou vind ik dat helemaal niet erg. Maar hij wil ook bij me in bed slapen, en dat vind ik ook niet erg, maar ik wil niet dat ie iets gaat proberen. Hij zegt dat hij niks doet wat ik niet wil, maar je weet hoe jongens kunnen zijn. Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Hem gwn bij je in bed laten slapen of toch niet? Ik heb dringend advies nodig!


    "Let them eat cake!"

    nou,spreek met hem af heb het vooral heel leuk samen. trek je niets aan van wat andere zeggen en als jij je er niet goed bij voelt donder je hem gewoon op de bank ofzo.

    x(H)

    wat vinden je ouders er eigenlijk van?

    Ik vind dat je zelf je keuze moet maken.
    Jij vind hem tenslotte leuk.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ik zou hem zowizo niet gelijk in je bed laten slapen,
    Eerlijk gezegt zou ik nooit gelijk op de eerste date bij iemand slapen/ iemand bij mij laten slapen en zeker niet in mijn bed.
    Maar als ik jou was zou ik gewoon matras op de grond leggen idd :)


    I solemny swear i am up to no good

    Eerst maar eens aan je ouders vragen?

    Ik zou hem gewoon naast je laten slapen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    loveprinses schreef:
    wat vinden je ouders er eigenlijk van?


    Ik heb het mijn ouders nog niet eens gevraagd. Maar ik denk dat ze het niet zo erg zullen vinden, als ze hem eerst maar mogen zien. Mijn vader had het er zelfs laatst over, ja als je samen wil wonen dan moet dat ook gebeuren XD
    Maar ik denk dus nu dat ik deze reacties heb gelezen, ik het beste kan doen waar ik me goed bij voel. Ik kan die avond zelf nog wel een besluit maken. bedankt iedereen (:


    "Let them eat cake!"

    niet doen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    zrry ik heb geen verlering gehad


    ask no miracle, be a miracle!

    Leg een matras neer naast jou bed, en als je wil kan jij bij hem kruipen of hij bij jou. Doet hij iets wat je niet wil, trap je hem het bed uit.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?