• Hier het verslag van 11 December!


    Wie wilt/mag/heeft zin om te komen?
    Washington & GabyDeUser

    Algemene Informatie

    11 December (Dat is op een zaterdag) om 13:00 bij het station Rotterdam Centraal.


    BELANGRIJK! HET OFFICIELE AFSPREEKPUNT, DIT BLIJFT VAST!

    Het afspreekpunt is bij de Bruna bij het Station Centraal. Ik zal wel even in stappen uitleggen hoe het die midddag allemaal gaat en hoe je er komt.

    - Je neemt de trein naar Station Rotterdam Centraal.

    - Je loopt de lange tunnel uit, je hebt twee uitgangen je moet even kijken welke goed is.

    - Als je de trappen afloopt bij de brug zie je een heel grote Bruna, echt HUGE, die valt niet te missen.

    - Daar is het afspreek punt, waar iemand die bekent is in Rotterdam de groep opvangt.

    - Om 13:00 loopt de groep richting het eendrachtsplein, naar het grote Santa Claus beeld (Kabouter Buttplug)

    - Gaby (GabyDeUser) Nikki (Nikkipedia), Sebastiaan (Lycaon), Amber (Messiah) en Rose die geband is en ik (Washington) staan daar al.

    - Als iedereen er is gaan we gewoon door de straatjes lopen naar leuke winkeltjes.



    Zorg dus echt dat je op tijd bij de Bruna bent, want anders ben ik bang dat je kan verdwalen. Neem gewoon een trein waarvan het zeker is dat je optijd bent, dan komt alles goed.



    Voeg allemaal de group group1095284@groupsim.com aan je msn toe.



    >Vragen/Opmerkingen/Suggesties? Alles kun je mailen naar irisheeftookmsn@hotmail.com
    >Weet je niet hoe je met het openbaar vervoer moet? Kijk op deze site: http://www.9292ov.nl/
    >En natuurlijk mag je mede-Quizletters en/of niet-Quizletters meenemen. ^^
    Oja, datum/tijd/locatie kunnen natuurlijk allemaal nog veranderd worden. :]


    Mensen die komen:

    -Washington
    -GabyDeUser
    -Messiah, yeh
    -Average
    -Rose
    -Solitary
    -Hearted
    -MamaHert
    -Assassin
    -Lycaon
    -Rosyln
    -Hel
    -Courtesan
    -mine
    -PUKKELx DING
    -shadowsalyer
    -Sniper
    -DaKrulliCode
    -Spiegelbild
    -Freakdog & Rady
    -xLovveexTHx

    *** misschien ***

    -Dictator -> Moet nog antwoord krijgen
    -VocalVoicess -> Gaat nog kijken
    -Anxiety -> Weet niet zeker
    -Rickjuh -> Moet nog bekijken ofzo
    -Bieberiffic --> Heel misschien
    -Hertje -> Als het mag komt ze
    -Poetic -> Weet niet of ze kan


    Ik ben te herkennen aan:

    Iris aka Washington > Haar donkerblauwe muts en kakigroene broek met laag kruis.

    DaKrulliCode aka Krull > Is te herkennen aan.. haar krullende haar, paarse hoed, grote zwarte bril, zwarte jas en regenboog rugzak. En ze heeft een Q-ketting.

    Sarita aka Mine > Is te herkennen aan haar heele lichte blonde haar. Haar roze jas met cappioun en nep bond kraag en twee kettingen die ze om heeft en een ringen in haar oren.

    Dominique aka sandiclaws > is te herkennen aan donker haar, tunneltjes in oren, donkere oogschaduw, waarschijnlijk (gesloopte) spijkerbroek, zwarte jas, en Arafat sjaal.

    Samantha aka Courtesan > Is te herkennen aan haar krullende (wss pluizende) haar, haar grijze spijkerbroek en aan zwarte vans met checkerboard patroon aan de achterkant.

    xLovveexTHx aka Rilana > Is te herkennen aan een Vel witte jas met nepbond, blond haar niet super blond, Ella's aan bruin met bovenin witte neppe bond (moeilijk uit te leggen)of puma schoenen met roze veters en andere kant paarse veters & lengte 1.70 .

    Joyce aka Hearted > Is in het zwart gekleed :'D

    Sam aka Sniper > Grijze leren jas, wss blauwe bloem in het haar. Moet voldoende zijn, lol.

    Gaby aka GabyDeUser > Bijna nerdbril, stijl blond haar, zwarte jas met kleine strikjes aan het uiteinde van de mouwen en een paar grijze nep Uggs met een wit bontje eraan. Maar misschien is der haar gekruld omdat ze graag krullen wil.

    Sebastian aka Lycaon > 1 van de weinig jongens, lang, praktisch geheel in het zwart gekleed, lange leren jas, (helaas) blonde baard en snor.

    Amber aka Messiah > Lang bruin haar, grijsblauwe ogen, donkerblauwe jas, blauwe spijkerbroek, halve grijze Allstars en hyperactief.

    en in gezelschap van.. *tromgeroffel*

    Rose aka gebande haha > Gangster met een wapen in der sok. Nee uhm, heeeeeeeel donkerbruin haar, bruine ogen, licht getint, idioot en baggy kleding? I guess.

    Annick aka PUKKELx DING > Blond haar, bruine jas, vrij breed =')
    Fedor: Lange zwarte jas met ritsen in de vorm van een geraamte En hij is zelf ook lang, hihi XD

    Naomy aka iMoan > Septum, rood haar, vergezeld door een idioot met bruin haar en een lippiercing.

    Shireen aka Roslyn > Blond, krullend haar, groene ogen, zwarte jas, zwarte Vans. (: .

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 16:39 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Sniper schreef:
    (...)
    Tsja als t niet anders kan dan moet het maar, maar ik vind het wel dom dat er mensen niet naar Centraal mogen. Ik kan geen goeie argumenten verzinnen waarom Centraal af valt. Bij Alexander daarintegen kan ik zat argumenten verzinnen, bijvoorbeeld dat gezanik bij NS.

    Nou ik zal er een paar op n rijtje zetten;
    -Minder misdaad -Volgens ouders-
    -Sneller verdwalen -Doe ik toch wel-
    -Vergeten amar ik zweer je het was een rede (cat) xd
    Tja...
    Een dagkaartje voor de metro is gelukkig maar 1 of 1,50 :Y)

    GhiGhiGhi ik krijg nummer binnen. _O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    GhiGhiGhi ik krijg nummer binnen. _O_

    Sssssth! Niet doorvertellen dat ik lief ben geweest! (cat)

    YoYoYoghurt schreef:
    GhiGhiGhi ik krijg nummer binnen. _O_
    je heb die van mij nu ook al het goed is :X?


    Nvt

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Nou ik zal er een paar op n rijtje zetten;
    -Minder misdaad -Volgens ouders-
    -Sneller verdwalen -Doe ik toch wel-
    -Vergeten amar ik zweer je het was een rede (cat) xd
    Tja...
    Een dagkaartje voor de metro is gelukkig maar 1 of 1,50 :Y)

    -denkt, hoe ga ik dat zeggen zonder grof over te komen-
    Wij zijn met een groep van - telt - 22 man die bij mekaar blijven. Wie kan ons wat maken? Het is nota bene zelfs overdag! Als we overdag op de coolsingel rondhangen bij het winkelende publiek kan ons níks gebeuren. I swear. In elke stad zit wel een onzuiver hoekje en gaatje. Ik kom al bijna mn hele leven in Rotterdam - Centraal ja - en heb er zelfs in het midden van de nacht gelopen met mn oom en tante. allemaal prima. Maar nu moeten de mensen die helemaal vanuit een andere richting komen klote omleidingen gebruiken en ook nog eens een tram of bus nemen. allemaal maatregelen die in mijn ogen helemaal niet nodig zijn als we gewoon naar dat verdomde Centraal gaan. Het spijt me alvast dat ik zo uitval en ik wil ook echt geen mensen in een kwaad daglicht zetten - jij kan er ook niks aan doen - maar ik wil alleen zeggen dat ik het er niet mee eens ben en wel om voorgenoemde redenen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 20:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    (...)
    -denkt, hoe ga ik dat zeggen zonder grof over te komen-
    Wij zijn met een groep van - telt - 22 man die bij mekaar blijven. Wie kan ons wat maken? Het is nota bene zelfs overdag! Als we overdag op de coolsingen rondhangen ij het winkelende publiek kan ons níks gebeuren. OI swear. In elke stad zit wel een onzuiver hoekje en gaatje. Ik kom al bijna mn hele leven in Rotterdam - Centraal ja - en heb er zelfs in het midden van de nacht gelopen met mn oom en tante. allemaal prima. Maar nu moeten de mensen die helemaal vanuit een andere richting komen klote omleidingen gebruiken en ook nog eens een tram of bus nemen. allemaal maatregelen die in mijn ogen helemaal niet nodig zijn als we gewoon naar dat verdomde Centraal gaan. Het spijt me alvast dat ik zo uitval en ik wil ook echt geen mensen in een kwaad daglicht zetten - jij kan er ook niks aan doen - maar ik wil alleen zeggen dat ik het er niet mee eens ben en wel om voorgenoemde redenen.

    Ik vind het zelf ook onzin, maar dat zeggen nou eenmaal veel ouders xd

    Goed, ik zal hierna nu wel weer de boeman zijn, maar dat kan me zo langzamerhand vrij weinig schelen...

    Wat verplaatsen betreft betreft Datum een plaats: Hallo? sommige mensen werken nog, in het vorige topic is ook al gezegd dat je niet zomaar kan gaan verplaatsen omdat mensen nog verplichtingen hebben....

    En Zoetermeer?! hoe de fuck wordt daar ineens over gesproken dan? heel drama wordt er gemaakt over Rotterdam centraal, maar iedereen zou wel opeens richting Zoetermeer moeten? er is nog zoiets als geld moeten betalen om er te komen?! of is het gewoon kijken wat voor een paar mensen het makkelijks/dichtst bij is en de rest kan het uitzoeken?

    En wat die criminaliteit bullshit betreft, we zijn nu met 22 man (en de lijst is nog niet eens bijgewerkt) denken jullie nu werkelijk waar dat er iemand zo stom is om te proberen iets uit te halen? ik denk eerder dat wij aangekeken worden als 'risicogroep' omdat we met zoveel mensen zijn.. Criminaliteit heb je overal wel niet alleen in rotterdam centraal, net alsof er bij iedere winkel en op iedere hoek een stel terroristen staan zeg, bij al die bezoeken dat ik er ben geweest, heb ik er werkelijk nog nooit wat mee gemaakt, dus kom alsjeblieft eens met echte argumenten waarom Centraal niet zou kunnen.

    Wat ouders dan nog betreft, sleep ze mee, laat ze kennis maken met de groep, dan zullen zelfs e ouders zich nog verbazen met hoeveel mensen me zijn, en wat voor een gezellige groep we (kunnen) zijn zonder problemen.

    Hel schreef:
    Goed, ik zal hierna nu wel weer de boeman zijn, maar dat kan me zo langzamerhand vrij weinig schelen...

    Wat verplaatsen betreft betreft Datum een plaats: Hallo? sommige mensen werken nog, in het vorige topic is ook al gezegd dat je niet zomaar kan gaan verplaatsen omdat mensen nog verplichtingen hebben....

    En Zoetermeer?! hoe de fuck wordt daar ineens over gesproken dan? heel drama wordt er gemaakt over Rotterdam centraal, maar iedereen zou wel opeens richting Zoetermeer moeten? er is nog zoiets als geld moeten betalen om er te komen?! of is het gewoon kijken wat voor een paar mensen het makkelijks/dichtst bij is en de rest kan het uitzoeken?

    En wat die criminaliteit bullshit betreft, we zijn nu met 22 man (en de lijst is nog niet eens bijgewerkt) denken jullie nu werkelijk waar dat er iemand zo stom is om te proberen iets uit te halen? ik denk eerder dat wij aangekeken worden als 'risicogroep' omdat we met zoveel mensen zijn.. Criminaliteit heb je overal wel niet alleen in rotterdam centraal, net alsof er bij iedere winkel en op iedere hoek een stel terroristen staan zeg, bij al die bezoeken dat ik er ben geweest, heb ik er werkelijk nog nooit wat mee gemaakt, dus kom alsjeblieft eens met echte argumenten waarom Centraal niet zou kunnen.

    Wat ouders dan nog betreft, sleep ze mee, laat ze kennis maken met de groep, dan zullen zelfs e ouders zich nog verbazen met hoeveel mensen me zijn, en wat voor een gezellige groep we (kunnen) zijn zonder problemen.

    Je hebt volkomen gelijk, maar dat criminaliteit, ik ken zat ouders die zoiets hebben van "I dont care al zijn jullie met 8975496539 mensen! Rotterdam is gevaarlijk, als ze jullie willen pakken doen ze dat toch wel. En reken maar niet dat de rest je zal helpen als ze jou verrot slaan! Enz. Enz. Enz."

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik vind het zelf ook onzin, maar dat zeggen nou eenmaal veel ouders xd

    Laat je ouders anders dit topic lezen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    YoYoYoghurt schreef:
    GhiGhiGhi ik krijg nummer binnen. _O_


    Die vna mij heb je al


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sniper schreef:
    (...)
    Laat je ouders anders dit topic lezen :]

    Ik lig toch bijna zeker buiten dat ik kan komen verhaal, want mn BFF gaat stiekem toch voor... Maar ik denk dat er bepaalde ouders zijn die het met mijn ouders een zijn!

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Je hebt volkomen gelijk, maar dat criminaliteit, ik ken zat ouders die zoiets hebben van "I dont care al zijn jullie met 8975496539 mensen! Rotterdam is gevaarlijk, als ze jullie willen pakken doen ze dat toch wel. En reken maar niet dat de rest je zal helpen als ze jou verrot slaan! Enz. Enz. Enz."


    Weten die ouders ook, dat je in kleine dorpsje een verhoogde kans van rond de 60% hebt op geweld, overvallen en moord? Ik kan het weten, ik heb het gehad tijdens mij studie. Pff, ouders moeten maar een research gaan doen, voordat ze uit gaan van wat er in hun eigen tijd gebeurde.

    En Alexander is ook Rotterdam. Alsof dat stukje uitmaakt qua criminaliteit. In de afgelegenere plekken zoals Alexander is er hogere criminaliteit dan in de binnenstad.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 20:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Weten die ouders ook, dat je in kleine dorpsje een verhoogde kans van rond de 60% hebt op geweld, overvallen en moord? Ik kan het weten, ik heb het gehad tijdens mij studie. Pff, ouders moeten maar een research gaan doen, voordat ze uit gaan van wat er in hun eigen tijd gebeurde.

    En Alexander is ook Rotterdom. Alsof dat stukje uitmaakt qua criminaliteit. In de afgelegenere plekken zoals Alexander is er hogere criminaliteit dan in de binnenstad.

    Ik zeg je dat weten ze! En wanneer het hun uit komt zijn ze het vergeten! En wanneer jij anar n dorpje wilt gaan met je vriendinnen weten ze het weer tegen je te gebruiken, I already know their game >.<

    Hel schreef:
    Goed, ik zal hierna nu wel weer de boeman zijn, maar dat kan me zo langzamerhand vrij weinig schelen...

    Wat verplaatsen betreft betreft Datum een plaats: Hallo? sommige mensen werken nog, in het vorige topic is ook al gezegd dat je niet zomaar kan gaan verplaatsen omdat mensen nog verplichtingen hebben....

    En Zoetermeer?! hoe de fuck wordt daar ineens over gesproken dan? heel drama wordt er gemaakt over Rotterdam centraal, maar iedereen zou wel opeens richting Zoetermeer moeten? er is nog zoiets als geld moeten betalen om er te komen?! of is het gewoon kijken wat voor een paar mensen het makkelijks/dichtst bij is en de rest kan het uitzoeken?

    En wat die criminaliteit bullshit betreft, we zijn nu met 22 man (en de lijst is nog niet eens bijgewerkt) denken jullie nu werkelijk waar dat er iemand zo stom is om te proberen iets uit te halen? ik denk eerder dat wij aangekeken worden als 'risicogroep' omdat we met zoveel mensen zijn.. Criminaliteit heb je overal wel niet alleen in rotterdam centraal, net alsof er bij iedere winkel en op iedere hoek een stel terroristen staan zeg, bij al die bezoeken dat ik er ben geweest, heb ik er werkelijk nog nooit wat mee gemaakt, dus kom alsjeblieft eens met echte argumenten waarom Centraal niet zou kunnen.

    Wat ouders dan nog betreft, sleep ze mee, laat ze kennis maken met de groep, dan zullen zelfs e ouders zich nog verbazen met hoeveel mensen me zijn, en wat voor een gezellige groep we (kunnen) zijn zonder problemen.


    Ik ebn er helemaal mee eens.
    Als je niet kan das dan jammer maarre als we steeds moeten verplaatsen omdat een iemand niet kan dan kunnen we het gelijk afblazen
    Kwa criminaliteit heb je ook helemaal gelijk.
    Waarom zou je ooit een groep van 22 mensen gaan lastig vallen. Wij zijn met veel meer.
    En mijn ouders willen ook eerst zien met wie ik heb afgesproken.
    Dus helemaal geen boeman :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik lig toch bijna zeker buiten dat ik kan komen verhaal, want mn BFF gaat stiekem toch voor... Maar ik denk dat er bepaalde ouders zijn die het met mijn ouders een zijn!

    Sorry ik snap die zin niet, die bovenste :'D


    No growth of the heart is ever a waste