• Hier het verslag van 11 December!


    Wie wilt/mag/heeft zin om te komen?
    Washington & GabyDeUser

    Algemene Informatie

    11 December (Dat is op een zaterdag) om 13:00 bij het station Rotterdam Centraal.


    BELANGRIJK! HET OFFICIELE AFSPREEKPUNT, DIT BLIJFT VAST!

    Het afspreekpunt is bij de Bruna bij het Station Centraal. Ik zal wel even in stappen uitleggen hoe het die midddag allemaal gaat en hoe je er komt.

    - Je neemt de trein naar Station Rotterdam Centraal.

    - Je loopt de lange tunnel uit, je hebt twee uitgangen je moet even kijken welke goed is.

    - Als je de trappen afloopt bij de brug zie je een heel grote Bruna, echt HUGE, die valt niet te missen.

    - Daar is het afspreek punt, waar iemand die bekent is in Rotterdam de groep opvangt.

    - Om 13:00 loopt de groep richting het eendrachtsplein, naar het grote Santa Claus beeld (Kabouter Buttplug)

    - Gaby (GabyDeUser) Nikki (Nikkipedia), Sebastiaan (Lycaon), Amber (Messiah) en Rose die geband is en ik (Washington) staan daar al.

    - Als iedereen er is gaan we gewoon door de straatjes lopen naar leuke winkeltjes.



    Zorg dus echt dat je op tijd bij de Bruna bent, want anders ben ik bang dat je kan verdwalen. Neem gewoon een trein waarvan het zeker is dat je optijd bent, dan komt alles goed.



    Voeg allemaal de group group1095284@groupsim.com aan je msn toe.



    >Vragen/Opmerkingen/Suggesties? Alles kun je mailen naar irisheeftookmsn@hotmail.com
    >Weet je niet hoe je met het openbaar vervoer moet? Kijk op deze site: http://www.9292ov.nl/
    >En natuurlijk mag je mede-Quizletters en/of niet-Quizletters meenemen. ^^
    Oja, datum/tijd/locatie kunnen natuurlijk allemaal nog veranderd worden. :]


    Mensen die komen:

    -Washington
    -GabyDeUser
    -Messiah, yeh
    -Average
    -Rose
    -Solitary
    -Hearted
    -MamaHert
    -Assassin
    -Lycaon
    -Rosyln
    -Hel
    -Courtesan
    -mine
    -PUKKELx DING
    -shadowsalyer
    -Sniper
    -DaKrulliCode
    -Spiegelbild
    -Freakdog & Rady
    -xLovveexTHx

    *** misschien ***

    -Dictator -> Moet nog antwoord krijgen
    -VocalVoicess -> Gaat nog kijken
    -Anxiety -> Weet niet zeker
    -Rickjuh -> Moet nog bekijken ofzo
    -Bieberiffic --> Heel misschien
    -Hertje -> Als het mag komt ze
    -Poetic -> Weet niet of ze kan


    Ik ben te herkennen aan:

    Iris aka Washington > Haar donkerblauwe muts en kakigroene broek met laag kruis.

    DaKrulliCode aka Krull > Is te herkennen aan.. haar krullende haar, paarse hoed, grote zwarte bril, zwarte jas en regenboog rugzak. En ze heeft een Q-ketting.

    Sarita aka Mine > Is te herkennen aan haar heele lichte blonde haar. Haar roze jas met cappioun en nep bond kraag en twee kettingen die ze om heeft en een ringen in haar oren.

    Dominique aka sandiclaws > is te herkennen aan donker haar, tunneltjes in oren, donkere oogschaduw, waarschijnlijk (gesloopte) spijkerbroek, zwarte jas, en Arafat sjaal.

    Samantha aka Courtesan > Is te herkennen aan haar krullende (wss pluizende) haar, haar grijze spijkerbroek en aan zwarte vans met checkerboard patroon aan de achterkant.

    xLovveexTHx aka Rilana > Is te herkennen aan een Vel witte jas met nepbond, blond haar niet super blond, Ella's aan bruin met bovenin witte neppe bond (moeilijk uit te leggen)of puma schoenen met roze veters en andere kant paarse veters & lengte 1.70 .

    Joyce aka Hearted > Is in het zwart gekleed :'D

    Sam aka Sniper > Grijze leren jas, wss blauwe bloem in het haar. Moet voldoende zijn, lol.

    Gaby aka GabyDeUser > Bijna nerdbril, stijl blond haar, zwarte jas met kleine strikjes aan het uiteinde van de mouwen en een paar grijze nep Uggs met een wit bontje eraan. Maar misschien is der haar gekruld omdat ze graag krullen wil.

    Sebastian aka Lycaon > 1 van de weinig jongens, lang, praktisch geheel in het zwart gekleed, lange leren jas, (helaas) blonde baard en snor.

    Amber aka Messiah > Lang bruin haar, grijsblauwe ogen, donkerblauwe jas, blauwe spijkerbroek, halve grijze Allstars en hyperactief.

    en in gezelschap van.. *tromgeroffel*

    Rose aka gebande haha > Gangster met een wapen in der sok. Nee uhm, heeeeeeeel donkerbruin haar, bruine ogen, licht getint, idioot en baggy kleding? I guess.

    Annick aka PUKKELx DING > Blond haar, bruine jas, vrij breed =')
    Fedor: Lange zwarte jas met ritsen in de vorm van een geraamte En hij is zelf ook lang, hihi XD

    Naomy aka iMoan > Septum, rood haar, vergezeld door een idioot met bruin haar en een lippiercing.

    Shireen aka Roslyn > Blond, krullend haar, groene ogen, zwarte jas, zwarte Vans. (: .

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 16:39 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zal vanavond wel even vragen of Centraal goed is.

    EDIT: Ik mag niet naar Centraal. Dus het is voor mij Alexander of niets. DD:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 18:53 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Yes yes yes yes yes yes!


    No growth of the heart is ever a waste

    @Sniper-
    jij bent blij dat ik niet mag :c haha :')


    Hope goes lost but never dies.

    @ Above: Oh nee, zo bedoelde ik het niet :$

    Ik vind het best klote voor de mensen die niet mogen, en tevens onterecht. En ik háát onrecht. Ik heb mijn woede al geuit in een eerdere post, maar goed. Overmacht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Najaa, Iris haal mij maar van de lijst dan, want ik mag echt niet.
    Mijn ouders vinden Centraal te gevaarlijk ivm dat er veel gangster-types lopen enzo en dat ik jullie niet ken. Op Rose&Naomy na.


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    Najaa, Iris haal mij maar van de lijst dan, want ik mag echt niet.
    Mijn ouders vinden Centraal te gevaarlijk ivm dat er veel gangster-types lopen enzo en dat ik jullie niet ken. Op Rose&Naomy na.

    Dat hebben mijn ouders dus het zelfde, maar ik ken helenmaal niemand D:

    Messiah schreef:
    Najaa, Iris haal mij maar van de lijst dan, want ik mag echt niet.
    Mijn ouders vinden Centraal te gevaarlijk ivm dat er veel gangster-types lopen enzo en dat ik jullie niet ken. Op Rose&Naomy na.
    :(


    it's so empty living behind these castle walls

    Waar gaan we eigenlijk heen als we bij Alexander zijn?


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    Waar gaan we eigenlijk heen als we bij Alexander zijn?
    Vanwege de treinen die niet naar Alexander rijden verplaatsen we de meeting naar Centraal.

    Maar wie weet een afspreek punt voor centraal? Ook op het station? En waar dan precies?


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    (...)Vanwege de treinen die niet naar Alexander rijden verplaatsen we de meeting naar Centraal.

    Maar wie weet een afspreek punt voor centraal? Ook op het station? En waar dan precies?

    Op het station bij perron 1 ofzo? Er is vast wel een spoor 1 ;p

    Washington schreef:
    (...):(

    Kom jij dan gewoon een keertje naar de Primark, dan kan ik jou zien want ik wil jou wel graag zien. (flower)

    De rest ofcourse ook, maarja. Sorry jongens :')


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    (...)
    Kom jij dan gewoon een keertje naar de Primark, dan kan ik jou zien want ik wil jou wel graag zien. (flower)

    De rest ofcourse ook, maarja. Sorry jongens :')
    Ja ik zeg het wel wanneer ik ga (:


    it's so empty living behind these castle walls

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Dat hebben mijn ouders dus het zelfde, maar ik ken helenmaal niemand D:

    Excusé-moi? Je kent mij toch? o_o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kunnen we trouwens niet twee meetings doen? Dat de mensen die niet naar Centraal gaan gewoon naar Alexander gaan? Of ben ik nu te optimistisch.

    Want Rose komt ook niet als ik niet ga.


    Hope goes lost but never dies.

    Jullie kunnen ook zeggen dat er mensen van de crew van de site komen? Natuurlijk maakt dat geen drol uit voor jullie, maar misschien wel voor jullie ouders :P?


    Life is hard and then we die