• De stelling van vandaag luidt:
    Talenonderwijs moet al starten in de kleuterschool

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niet akkoord:
    Frans(Of een andere taal) is een vreselijke moeilijk en moet je veel voor leren om het te kunnen enz...En kleuters moeten nog kunnen spelen voordat ze al aan leren moeten beginnen.


    mijn mening


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    ja

    hebben ze er later minder moeite mee en dus een voorsprong op hun leeftijdsgenoten


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    ja

    hebben ze er later minder moeite mee en dus een voorsprong op hun leeftijdsgenoten


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, daarom niet grondig, maar de beginselen zoals gewone woorden, dat maakt het later makkelijker


    Everybody dies, but not everyone lives.

    Uhu. Niet meteen naar het moeilijkste overgaan. Maar gewoon de basisleerstof. Gaat het vele makkelijker maken voor de komende jaren.

    Nee, ik vind niet dat kleuters een tweede taal moeten kunnen voor ze hun eigen taal vlot kunnen spreken, lezen en schrijven.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2009 - 0:43 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee

    Laat die koters eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands praten.


    BAM!

    ja. mee eens.


    Some people make the world special just by being in it

    Ja. kinderen leren snel.
    En mijn neefje spreekt Engels & Nederlands vloeiend omdat zijn papa een Australische is en zijn mama een Belg.
    Dus ik ben het ermee eens.


    Where there is a sea there are pirates...

    Echt groep 1 en 2 of de gehele basisschool?
    Want in groep 7 kreeg ik al Engels namelijk. Ik vind van niet.. Laat die kinderen eerst de basisvakken maar eens goed leren.
    En als iemand heel graag iets met talen wilt doen, kan dat later toch worden gekozen als richting.


    -

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    RandomRhythm schreef:
    ja

    hebben ze er later minder moeite mee en dus een voorsprong op hun leeftijdsgenoten


    ~

    Oneens xD. Een kleuter kun je toch geen Frans gaan leren? Die moet eerst leren Rekenen en spellen enzo

    Oneens,

    Die kinderen kunnen toch geen taal leren als ze zelf nog moeite hebben met het Nederlands te kunnen uitspreken. Er zijn veel kinderen die van die leeftijd nog met moeite een fatsoenlijke Nederlandse zin kunnen spreken. -Kijkt naar haar broertje-
    Mijn broertje was 7 toen hij fatsoenlijk kon spreken. Dus, het zou voor hem onmogelijk zijn om andere talen te leren.


    You'll never dream alone. <3

    eens


    I need you like a heart needs a beat