• Ik heb mijn bed naast een raam staan in mijn kamer, en ik ben bezig met het leren van samenvattingen enzo voor aardrijkskunde.
    Maar ik kijk dan uit op een deel van de straat en het park een stuk.
    En dan staan er verschillende lampen, en dan zie ik het sneeuwen en dat vind ik zo mooi!
    Alsof ik in een soort trance zit of zo :'D
    Vinden jullie de sneeuw ook mooi?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Morgaine schreef:
    Ik vind sneeuw prachtig.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    SunshineXJes schreef:
    Yep.
    Behalve die kou.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ja,sneeuw is leuk...tot je erin valt (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, sneeuw is mooi, maar als je erin loopt, verschrikkelijk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee. Gewoon niet mooi, niet leuk, niks niet. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik werd helemaal gelukkig toen in de sneeuw zag (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik ben dol op sneeuw, zo was ik gistere ook buiten onder een lantaarenpaal en stond ik ook zo gehypnotizeerd naar het sneeuw te kijken. wel verschrikkelijk dat het zo koud is :(


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    SunshineXJes schreef:
    Yep.
    Behalve die kou.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Nee, want ik zie vooral de negatieve kanten aan sneeuw.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, ik trek er thuis altijd foto's van en ik kan er echt van genieten om daar naar te kijken. :')
    Al haat ik het hier in Leuven toch wel want nu moet ik met de bus naar school. :/

    pretty(Y)

    Ik vind het heel mooi ja!
    ik heb een raam boven mijn bed. Overdags is er niks aan, maar snachts is het ook een prachtig uitkijk punt naar de maan. :Y)

    EstrellaVida schreef:
    Ik vind het heel mooi ja!
    ik heb een raam boven mijn bed. Overdags is er niks aan, maar snachts is het ook een prachtig uitkijk punt naar de maan. :Y)

    Ja dat heb ik ook haha!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    Ja dat heb ik ook haha!

    één ding vind ik wel gemeen van de sneeuw. Het sneeuw ligt op mn raampje en ik zie niks meer xd (cat)