• Een van mijn allerbeste vrienden, Kim, stond altijd voor me klaar. Ze zat ook bij mij in de klas enzo. Maar dit schooljaar is ze er niet meer, ze is naar een andere school. Als ik wel eens van meisjes hoorden dat hun BF naar een andere school ging, dacht ik van; ‘Mens, stel je niet aan.’ Maar het is best kut.
    Nu kijk ik Challenge Day, en dat deed me aan iets denken...
    Als i me niet goed voelde, of gewoon een bad day had, was Kim er altijd om te vragen; ‘Is er iets?’
    Nu zij weg is, en mijn beste vriend in een andere klas zit, mis ik het toch. Want als het huilen mij nu nader staat dan het lachen, heb ik gewoon zoiets van; ‘Waar zijn de mensen die zoiets merken aan je?’ Ik bedoel, daar zijn vrienden toch voor.

    Dus nu wou ik weten, gewoon om zeker ervan te zijn dat ik niet de enige zeikerd ben, of jullie ook wel eens nood aan een knuffel hebben op zulke momenten, en dat jullie je afvragen waarom niemand je die geeft?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ik heb soms het gevoel of niemand op mij geeft maar dat zijn nog oude wonden van vroeger die niet makkelijk helen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb ongeveer hetzelfde als jij hebt. Ik ben in een korte tijd mijn 2 beste vriendinnen en vriendje 'verloren'. En dat suckt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb het zelf ook meegemaakt.
    Ik ging naar een ander MBO dan zij.
    Maar nu zie ik pas hoe belangrijk ze voor me was en dat ik haar ontzettend hard mis.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ja, ik voel me vaker ook zo. Dat mensen wel je 'vrienden' zijn maar absoluut niet weten wanneer die lach op je gezicht vreselijk fake is.

    Annissa schreef:
    Ja, ik voel me vaker ook zo. Dat mensen wel je 'vrienden' zijn maar absoluut niet weten wanneer die lach op je gezicht vreselijk fake is.

    Kijk, dát bedoel ik..


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    nee, want mijn beste vriendinnen zitten bij mijn op school.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb mijn vriendje die dat altijd merkt en me dan weer blij maakt (:
    En mijn beste vriend ziet het ook altijd, maar die geeft me geen knuffel haha.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn beste vriendin is naar een andere locatie gegaan, en ik mis haar echt.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja, maar ik heb er geleerd mee te leven, dus mij valt zulks niet zoveel meer op :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iedereen heeft nood aan een knuffel. Da's echt de meest normale menselijke emotie hoor (: Ik snap dat het ongelooflijk moeilijk,maar probeer gewoon er het beste van te maken ezo. Everything's gonna be OK. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Annissa schreef:
    Ja, ik voel me vaker ook zo. Dat mensen wel je 'vrienden' zijn maar absoluut niet weten wanneer die lach op je gezicht vreselijk fake is.


    dream, dare, fly!

    Ik ben 8 goede vriendinnen kwijt geraakt, dat doe ik pas goed.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar je bent nog vrienden met Kim toch? En je kunt elkaar vast bellen. Hoewel ik wel snap wat je bedoelt. Ze is er niet op het moment dat je haar nodig hebt. Dan moet je er eerst voor zorgen dat je contact krijgt.

    Ik heb het op dit moment.
    Ik voel me niet zo goed de laatste tijd, en in mijn klas heb ik niewuwe, gezellige vriendinnen gemaakt.
    Ik was vandaag alleen nogal chaggo door alles en zo, en omdat ik gewoon nogal stil was en blijkbaar beetje boos keek, zeiden ze meteen: 'Waarom ben je opeens zo boos?' oÔ
    En dan niet zo van: 'Is er iets?' - met begrip dus -
    In plaats van dat ik niet vrolijk ben en de sfeer verpest. Ik ben toen ook gewoon weggegaan en ze zoeken het maar uit. Ik heb ook nog andere vrienden uit mijn ouder klas die ik al vier jaar ken en me door en door kennen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn beste vriendin zit al 3 jaar niet meer bij me in de klas en ik red me prima (krul) Als er iets is dan sms ik haar wel en dan vind ik sws al fijn idee.


    -