• Ja ik heb er vandaag 1 gekregen en nu is mijn boven arm vet dik,, en ik ga nog ziek worden hebben ze gezegt en koppijn kreeg je ook maar dat heb ik al dusja ik haat spuiten.
    Wie oook?, En ik krijg er dit jaar nog 2 ¨-¨


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind spuiten harstikke mee vallen:$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ze ook gehad, rotprikken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Ja inderdaad.

    @ Sydan.
    Die brief voor de prik is toch echt aan jou gericht, niet aan je ouders. Jij mag dus beslissen of je hem neemt, je ouders kunnen je daarin niets verplichten.


    Euum bij ons moet de ouders kiezen hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sydan schreef:
    (...)

    Euum bij ons moet de ouders kiezen hoor.


    Dat zeggen je ouders. (cat) Als je niet naar die prik gaat merkt niemand het.


    Your make-up is terrible

    ik niet mij maakt het niet uit

    ik ben als de dood voor naalden...
    echt waar, ik heb er een fobie van en soms wordt het zo erg dat ik gewoon flauw kan vallen:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waar was hij voor?
    Maar ach, jullie moeten allemaal niet zeuren. Ik moet maximaal elke 8 weken de hele dag met een infuus in mijn hand zitten en bloedprikken is gewoon daily basis.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De laatste keer dat ikeen prik heb gekregen, was 3 jaar geledentoen ik naar Afrika ging. Maar ik val dan altijd flauw. Serieus, echt irritant is dat. Dan moet ik helemaal gaan liggen, komt ze met die naald aan, en weg ben ik. Echt irritant


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Bullshit schreef:
    Waar was hij voor?
    Maar ach, jullie moeten allemaal niet zeuren. Ik moet maximaal elke 8 weken de hele dag met een infuus in mijn hand zitten en bloedprikken is gewoon daily basis.


    Hoezo dat?


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Hoezo dat?

    Ziekte van Crohn. Die infusen zijn Remicade, en bloedprikken is om de ontstekingswaarde te checken, en te kijken of ik geen bloedarmoede heb opgelopen (Zou lullig zijn, ben ik net vanaf) of kanker/een andere rare ziekte als bijwerking van de medicijnen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Ziekte van Crohn. Die infusen zijn Remicade, en bloedprikken is om de ontstekingswaarde te checken, en te kijken of ik geen bloedarmoede heb opgelopen (Zou lullig zijn, ben ik net vanaf) of kanker/een andere rare ziekte als bijwerking van de medicijnen.


    Aww, dat klinkt kut. Maar je word er wel hard van. Niet zo kleinzielig als de rest.


    Your make-up is terrible

    jah,,rot hé. Ik moet er dit jaar ook nog één krijgen (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik hoef niet meer(tenminste voorlopig xdd)
    heb voor zover ik weet al die dingen al gehad


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Aww, dat klinkt kut. Maar je word er wel hard van. Niet zo kleinzielig als de rest.

    Haha precies, ik heb in elk geval niet meer nerveus voor spuiten :'D Zou er ook een ziekte zijn tegen Claustrofobie?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Haha precies, ik heb in elk geval niet meer nerveus voor spuiten :'D Zou er ook een ziekte zijn tegen Claustrofobie?


    Als je vaak een MRI moet misschien? (cat)


    Your make-up is terrible