• Ja ik heb er vandaag 1 gekregen en nu is mijn boven arm vet dik,, en ik ga nog ziek worden hebben ze gezegt en koppijn kreeg je ook maar dat heb ik al dusja ik haat spuiten.
    Wie oook?, En ik krijg er dit jaar nog 2 ¨-¨


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Als je vaak een MRI moet misschien? (cat)

    Been there, done that. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo bang was als toen ik in die tunnel from hell lag :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb die gehad..
    ik dacht: YES jarn geen prik meer..
    moet ik vanwege me opleiding hepatitus prik halen je mag A en B maar voor mijn opleiding B belangrijkste (ouderen zorg)
    Dus weer 3 prikken + bloedprikken, maar die prikken vallen mee..moet er nog 1 volgend jaar

    Ik heb die prik vorig jaar al gehad. :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Been there, done that. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo bang was als toen ik in die tunnel from hell lag :'D



    Heb ik ook gehad, maar ik vond het wel lekker en vond het jammer dat het zo kort duurde dat ik mijn cd niet kon afluisteren lolol. Ik viel bijna in slaap.


    Your make-up is terrible

    Ik moet nog twee baarmoederhalskanker prikken, en ik krijg elk jaar de griepprik. Dus ik ben het wel gewend.


    Just try to live life to the fullest

    Heb ze allemaal al gehad (: Vond er niet veel aan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Funeral schreef:
    Ik haat ze ook! Maar volgens mij heb ik nu alles wel zo'n beetje gehad. : )


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Funeral schreef:
    Ik haat ze ook! Maar volgens mij heb ik nu alles wel zo'n beetje gehad. : )


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Funeral schreef:
    Ik haat ze ook! Maar volgens mij heb ik nu alles wel zo'n beetje gehad. : )


    Hope goes lost but never dies.

    RoseDestiny schreef:
    ik haat ze ook(6) ik heb die ene baarmoederhalskanker wat een lang woord prik gelukkig al 3x gehalt en ben ik nu (hopelijk) lang prik vrij_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb ze ook gehad, maar dat is alweer bijna twee jaar geleden of zo? Ik had alleen last van de eerste prik, verder niet.
    En ik heb nog steeds geen rare bijverschijnselen./i](cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    RoseDestiny schreef:
    ik haat ze ook(6) ik heb die ene baarmoederhalskanker wat een lang woord prik gelukkig al 3x gehalt en ben ik nu (hopelijk) lang prik vrij_O_


    Ik ook, maar die is echt rot. Dat vind ik serieus de ergste van allemaal. Je word er ziek van en je arm doet zeer.

    (okee, bloedprikken is ook verschrikkelijk als je de klacht hebt dat je flauwvalt en dan ook nog een diepliggende ader hebt, zodat ze lekker moeten wroeten)


    Happy Birthday my Potter!

    Prik niet gehaald, moet wel elk jaar griepprik.

    Yeg, ik haar prikken,..XD