• Fijne feestdagen! (bloos)

    Nee, dit kersttopic is echt niet te vroeg aangemaakt... vind ik.(cat)

    Ik luister toch al een maand kerstmuziek dus mijn hoofd is al gehersenspoeld met kerst, kerst en nog meer kerst. Ondertussen heb ik de kerstboom ook al opgezet en wat kerstversiering gemaakt en opgehangen. Want Sinterklaas vindt kerst vast ook heel gezellig.:Y)


    EN HOE SCHATTIG ZIJN FILI EN KILI HIER?!


    Show hier je kerstboom / kerstcadeautjes / kerstdieren / kerstALLES en misschien ook een beetje Sinterklaas, voor deze keer dan.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:07 ]

    Ik zit hier in een kersttrui, dus ik vind dit topic ook echt totaal niet te vroeg haha :')

    Mooie kerstversiering trouwens^^

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 12:13 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Plato schreef:
    Ik zit hier in een kersttrui, dus ik vind dit topic ook echt totaal niet te vroeg haha :')

    Mooie kerstversiering trouwens^^

    Haha ik had gisteren ook een kersttrui aan. :Y) Met een sneeuwpop erop, ondanks dat het hier nog niet gesneeuwd heeft - verdorie.
    Thanks! ^^

    Wat een mooie versiering *-*. Wij zetten altijd de kerstboom op en meer niet.


    i wanna die with you once or twice.

    Kerstavond vieren we altijd met z'n drie en dan gaan we gourmetten (walgelijk) en cadeaus uitpakken, want daar draait het om :3

    Eerste kerstdag komen opa en oma en mijn moeders oom en dan ga ik een drie-gangen menu maken.
    Voorgerecht is een rundertaartaartje(zelf gemaakt).
    Hoofdgerecht wordt hertenbiefstuk.
    Nagerecht gaat een appelkruimeltaart met zelfgemaakt ijs en slagroom worden ^^

    En tweede kerstdag eten we bij mijn andere opa en oma in Amsterdam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hou van kerst dus te merken dat er nog anderen bezig mee zijn, is alleen maar geruststellend, haha! Mijn kersttruien draag ik ook al een dikke week, mijn moeder en ik kijken ook rond om te zoeken welke kleur de kerstballen dit jaar gaan hebben. Zelf ben ik gewoon nog het meest fan van (weer) bordeaux met goud maar mijn moeder houdt van afwisseling. Iemand aanraders of voorstellen? ^^


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ik ben opzoek naar een leuke kersttrui :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jeeeeeeeeeej! I love Christmas! <333333


    16 - 09 - '17

    twentyonepiIots schreef:
    Ik hou van kerst dus te merken dat er nog anderen bezig mee zijn, is alleen maar geruststellend, haha! Mijn kersttruien draag ik ook al een dikke week, mijn moeder en ik kijken ook rond om te zoeken welke kleur de kerstballen dit jaar gaan hebben. Zelf ben ik gewoon nog het meest fan van (weer) bordeaux met goud maar mijn moeder houdt van afwisseling. Iemand aanraders of voorstellen? ^^


    Ik vind wit met goud altijd heel mooi! Ze hebben ook hele mooie blauwe ballen, maar ik vind dat toch wat "koeler" terwijl het warm en gezellig moet zijn ^^

    Ik ben nu nog even in de sinterklaas stemming (jong zusje) en heb vanochtend mijn schoen gevuld gevonden ^^ ik ben ook echt dol op pepernoten dus ik vind het fijn dat wij nog into sinterklaas zijn hihi

    Hopelijk zetten we dit jaar wel nog een kerstboom. Vorig jaar wilden mijn ouders het ook al niet meer, maar ik en mijn broertje zeurden zo hard dat we het toch hebben gedaan. :Y)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Het is nooit te vroeg voor kerst. (cat) Het is soms wel te laat voor kerst.


    What would Emma do?

    FILI EN KILI ZIJN ZO ADORABLE OMG

    Bij ons is er nog niks aan kerst gedaan, jammer genoeg. Maar ik ben dit jaar in charge of the christmas tree dus dat gaat een feest worden c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het eigenlijk wel al vroeg, maar ik luister ook al een aantal weken kerstliedjes, zooo, sssst. Misschien is het gewoon vroeg om er openlijk voor uit te komen, dat het geen guilty pleasure meer is. lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb mijn kerstlichtjes ook al een tijdje in mijn kamer hangen en sinds deze week een speciaal kersthoesje om mijn telefoon heen. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kerst is zo leuk! Eindelijk gewoon lekker warme choco drinken zonder dat mensen me raar aangapen, haha, en truien. Truien zijn echt heerlijk. <3


    26 - 02 - '16