• Ik vertelde mijn pa net dat Tokio Hotel een best-of cd ging uitbrengen op 10 december en hij vertelde me toen als muziekkenner dat heel veel artiesten stoppen na het maken van een best-of album. Dat kwam toch wel even als een shock aan, al ben ik niet echt nog fan.

    Wat denken jullie ervan?
    Ik hoop echt dat mijn pa ernaast zit.


    Let the Night embrace you

    Nou, er komen op het moment veel best-of cd's uit dus ik denk het niet in dit geval.


    Your make-up is terrible

    Het lijkt mij best onwaarschijnlijk dat Tokio Hotel ermee stopt :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het zou natuurlijk altijd kunnen, maar ik denk -en hoop- van niet. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fall Out boy is gestopt na hun Best Of-album :/. Nah, gestopt, geen idee maar heb al lang niets meer gehoord van hun.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Nou, dat is ook wel logisch, want een best-of is het beste van heel je carrière. Maar dat wil niet zeggen dat ze daarom gaan stoppen hoor, zulk soort CD's worden vaak gemaakt op het einde van het jaar.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Villain schreef:
    Het lijkt mij best onwaarschijnlijk dat Tokio Hotel ermee stopt :'D


    it's so empty living behind these castle walls

    Ach, we zullen zien (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Enrique Iglesias is nog niet gestopt, Robbie Williams nog niet, en dat zijn best veel recente. Maarja, we zien wel :'D


    Hope goes lost but never dies.

    De feestdagen kom eraan, en wanneer valt nou het meeste geld te verdienen dan tijdens kerst en sinterklaas. Dat doen al die andere artiesten ook, P!nk komt met een Best-Off en Robbie Williams ook. En ook N.E.R.D.
    Dus het zegt helemaal niets.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 19:43 ]


    great lips, perfect smile, sexy hips, kaulitzstyle<3

    Overstreet schreef:
    Fall Out boy is gestopt na hun Best Of-album :/. Nah, gestopt, geen idee maar heb al lang niets meer gehoord van hun.

    Ze zijn gestopt, uit elkaar. (cat)
    dus ja, wie weet ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    ach, er zijn veel bands/zangers/zangeressen met best of cd (s) die nog lang niet gestopt zijn. Dus dat zal wel meevallen denk ik.


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    De enige die ik ken met een Best off is Rammstein, en die gaat nog vrolijk -kuch- door (krul)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    We zitten weer in de feestdagen periode, dus de meeste artiesten maken nu een best of album. Leuke gift :'). Dat betekent niet dat ze zomaar stoppen.


    Everything is worse without music.

    Ik heb geen idee. We zullen zien. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Villain schreef:
    Het lijkt mij best onwaarschijnlijk dat Tokio Hotel ermee stopt :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.