• Ik zat net met mijn vader te eten, en hij had een cursus gehad met de 'waardenmatrix' die ik best interessant vond. Het ging over je karakter en hoe je tegen dingen aankijkt. En nu ben ik benieuwd welke kleur jullie zijn. Ik ben zelf overduidelijk rood. (krul)


    Rood: Machtsdrive - De wereld is een jungle; ieder vecht voor zijn eigen plek - is alert op gevaar - reageert snel en impulsief - word graag gerespecteerd - beschermt de eigen kring - wantrouwt anderen.

    Paars: Rituele drive - De wereld en het leven is onveilig en onbegrijpelijk - blijf dicht bij familie en vrienden - creeërt vaste rituelen - vind sociale contacten belangrijk.

    Blauw: Ordeningsdrive - De wereld is een potentiële chaos die geordend moet worden - kiest voor een bepaald systeem - werkt ordelijk - houd zich aan de regels - is loyaal en betrouwbaar - maakt af waarmee hij/zij begonnen is.

    Oranje: Competitiedrive - De wereld zit vol met kansen om de eigen positie te verbeteren, als je je daar maar voor inzet - is resultaatgericht - let goed op en grijpt zijn kans - begrijpt dat inzet word beloond - is scherp op concurrentie.

    Groen: Sociale drive - De wereld is een plek vol met mensen die op zoek zijn naar liefde - legt makkelijk contacten - communiceert zijn gevoelens - let op emoties van anderen - zoekt harmonie - vermijd conflicten

    Geel: Intellectuele drive - De wereld is een complexe plek vol met dilemma's en kansen - creeërt ruimte om te denken en te analyseren - zoekt duidelijkheid - handelt pas na alles goed overwogen te hebben.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:06 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Paars en een beetje blauw(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een mix tussen oranje en groen! :Y)


    Even a white rose has a black shadow.

    Rood, oranje en groen.
    Maar ik ben heel erg veranderlijk, dus ik heb van alles wel wat eigenlijk XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Paars en Groen


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Gemixt tussen alles wel een beetje?


    Food.

    Groen én rood, want ik bescherm mensen uit mijn eigen kring altijd nogal fel.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:53 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Alles door elkaar, maar geen blauw.


    Olive

    groen met een vleugje rood


    Shoganai i ne~

    Geel, groen en paars haha.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jalex schreef:
    Ik ben geen van allen denk ik, haha.


    (Be)lieve in (you)rself

    Hmmm... Geel & blauw denk ik (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pchu schreef:
    Alles door elkaar, maar geen blauw.

    Affaires schreef:
    Een beetje groen met een vleugje paars.
    :Y)


    Blauw: Ordeningsdrive - De wereld is een potentiële chaos die geordend moet worden - kiest voor een bepaald systeem - werkt ordelijk - houd zich aan de regels - is loyaal en betrouwbaar - maakt af waarmee hij/zij begonnen is.

    Ja, daar herken ik me in. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    geel,paars,blauw ongeveer:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor