• Ik ben bijna jarig,en ik wil graag een feestje geven met mijn vrienden. Nou is het probleem dus dat ik maar 8 vrienden heb. En ik vraag me af hoe ik in godsnaam dan een goed feestje moet geven.
    Ik heb geen zin in een feestje waarin we met zijn allen Marco polo spelen in de speeltuin, zoals vorig jaar... Dat kan ik altijd nog doen en ik wil graag dat het speciaal wordt.
    Hebben jullie een idee over hoe ik dit een succes kan maken? Want ik heb eigenlijk geen zin om veel moeite te doen voor een feestje dat waarschijnlijk gaat floppen...


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Well, goede feestjes zijn eigenlijk de feestjes die het dichtste bij komen bij hoe je normaal zou chillen met elkaar. Je hoeft echt geen dingen te forceren om het leuk te hebben, doe gewoon wat je normaal doet als jullie bij elkaar zijn, en pak dan uit met wat lekker drinken en eten ofzo.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heel herkenbaar dit. Ik zelf heb meerdere pogingen gedaan met thema feestjes etc. Maar dit jaar ga ik voor simpel.

    Zetten de partytent, hebben een lounge set en staantafels en achtergrond muziek. Op de gezelligste feestjes word namelijk gewoon veel gekletst.

    Ik zou eigenlijk dus niet te veel moeite doen want dan ga je dingen forceren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou persoonlijk liever een feestje geven met de 8 mensen die ik echt vertrouwen kan en mezelf bij kan zijn dan mijn hele netwerk uitnodigen. En ik zou ook liever naar een feestje komen met iets minder mensen. Ik denk dat 8 wel een mooi getal is hoor en dat je er wel iets leuks van kan maken. Zorg voor wat hapjes, drank en wat eten en zit samen. Zet wat muziek op. Ik weet niet hoe oud je bent of wat voor een type je bent, ben je rustig en teruggetrokken of eerder uitbundig? Sommige mensen houden van dansen of karaoke later op de avond.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik word 15... Mijn vrienden zijn helaas niet echt feestbeesten, vorig jaar speelden we dus Marco Polo... en ze zijn lief hoor maar ik ben geen 4 meer. Ik wil gewoon dat het speciaal is, dat ik echt het idee heb dat ik op een feestje ben.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Staubsauger schreef:
    Well, goede feestjes zijn eigenlijk de feestjes die het dichtste bij komen bij hoe je normaal zou chillen met elkaar. Je hoeft echt geen dingen te forceren om het leuk te hebben, doe gewoon wat je normaal doet als jullie bij elkaar zijn, en pak dan uit met wat lekker drinken en eten ofzo.


    Dit (:
    Goed eten en gezellig chillen kan echt een heel geslaagd feestje vormen. Misschien een leuke film erbij oid?


    26 - 02 - '16

    @ InMyBlood Kunnen jullie niet met z'n allen naar de bios? That shit stays golden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb gewoon met zn allen een film gekeken en samen gegeten (tortillas zijn makkelijk, hoef je niet moeilijk te doen met “ik lust x niet”) en gewoon gekletst. Ik ben ook 15 geworden, dit jaar. Of ga picknicken of iets dergelijks!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    etentje en daarna 30 seconds spelen ofzo?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oja laatst gaf een beste vriend een feestje. Het was net als de basisschool maar echt werkelijk waar iedereen heeft het er nog over.

    We kregen een uitnodiging met neem je schaatsen mee maar ik verklap niet wat we gaan doen en we eten frietjes.

    We gingen eerst in Breda op de schaatsbaan en daarna bij hun thuis hadden ze frietjes gehaald en snacks uit de oven. Eerlijk, dat was zo leuk!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    bij ons waren feestjes in de puberteit gewoon eigenlijk hangen zoals we normaal deden maar dan met taart/cupcakes erbij. en dat was eigenlijk al prima. als je wilt kan je ook gaan kijken naar groepsactiviteiten die je in de buurt kan doen (bios, zwemmen, schaatsen, escape room, dat soort dingen) maar het hoeft niet, in mijn ervaring


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je kan je vrienden vragen of ze gezelschapsspellen hebben die met zo een grote groep gespeeld kan worden. Twister is een klassieker dat bij elke leeftijd nog graag wordt gespeeld, ook volwassenen. Zeker bij mooi weer is dat buiten wel leuk. En als je de groep in 2 splitst en dan om de beurt gaat, is dat nog steeds leuk, want de groep die niet aan de beurt is heeft evenveel plezier met de anderen te zien klungelen. 😜

    En misschien kan je als hapjes kommetjes met verschillende stukken fruit erin voorzien en dat iedereen zijn eigen fruitspies maakt? Kwam net even in me op. Ondertussen zal er nog gezellig met elkaar gepraat worden en meer hoeft het niet te zijn. 😊


    Ik wil een tuin vol egels

    Gezellig filmavondje met allerlei hapjes op tafel is altijd wel goed te doen. Of gourmetten met z'n allen en daarna film kijken of spelletjes doen.

    Persoonlijk hou ik van kleinere feestjes. Op deze manier kan ik iedereen ook gewoon fatsoenlijk spreken en zo (+ minder kosten met eten/drank en zo). Als ik mijn verjaardag al vier, dan is het altijd gewoon gezellig muziek aan en drankspelletjes spelen (sinds mijn 16e dan). Als ik nu gewoon met vriendinnen afspreek (geen feestje of zo), dan gaan we vaak gezamenlijk koken en daarna onder het genot van wat wijntjes of een film kijken of spelletjes doen. Het is ook maar net wat je vrienden leuk vinden om te doen (dit verschilt ook ontzettend per leeftijd).

    Dus het hoeft niet zo moeilijk en uitgebreid en weet ik veel wat. Zo lang jij je er comfortabel bij voelt en het gezellig hebt met iedereen is het toch goed?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik spreek vrij regelmatig af met drie vriendinnen en dan zitten we de hele avond spelletjes te spelen. :') Dit is niet (per se) gekoppeld aan een verjaardag, maar gewoon aan gezellig samen zijn. We zijn ondertussen allemaal de 21 gepasseerd en nog steeds vinden we dit gewoon heel leuk om te doen. ^^ Ik zou het gewoon lekker simpel houden: koop lekkere dingen (koek, taart, chips, whatever), kijk een film, ga spelletjes doen en zorg gewoon dat je geniet!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Beetje wijn drinken, misschien (wiet) roken, kletsen, muziek luisteren, domme youtube filmpjes kijken op de tv.. Het kan heel simpel zijn. Spelletjes zijn vaak niet eens nodig.

    [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 19:28 ]


    ars moriendi

    Sasageyo schreef:
    Beetje wijn drinken, misschien (wiet) roken, kletsen, muziek luisteren, domme youtube filmpjes kijken op de tv.. Het kan heel simpel zijn. Spelletjes zijn vaak niet eens nodig.


    Aangezien je 15 wordt zou ik dit juist niet gaan doen haha😅


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)