• ik krijg net een mailtje0_0 simone en gordon zijn uit elkaar! simone is met bill en tom naar hamburg gegaan en gordon blijft in loitsche wonen!!


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je hebt een verschil tussen stalken van een band, of het terroristeren van hun privé sfeer.

    Ik vind het abnormaal dat jullie zo denken, i'm sorry.

    Wat heeft dit met Tokio Hotel te maken? Niets! Het gaat ons toch niets aan! Mensen moeten zich niet overal mee bemoeien. Tokio Hotel zelf heeft de fans gevraagd hun familie en vrienden met rust te laten, en dan gaan jullie door onder het mom van 'ja hadden ze maar niet beroemd moeten worden.' ACHTERLIJK Het slaat echt nergens op. Dat hun familie hun steunt betekend niet dat zij ook graag gestoord wilde worden! Zij staan buiten Tokio Hotel, en moeten door de fans met rust gelaten worden!

    Trouwens ze hebben Gordon nooit geaccepteerd als vader maar gewoon als vriend. Ze hebben hem áltijd bij zijn naam genoemd. Dus het slaat nergens op dat ze 'weer van vader wisselen' want zo hebben ze hem nooit gezien.
    Dit komt uit een interview.

    Dan heb ik eindelijk hun adres van Loitsche en dan dit -_-'
    TYPISCH
    Amai, die mense in da appartement zijn GELUKZAKKE!!! :|
    Maar ik wil het nie gelove!!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    @bomba: jah dat hoort ook bij het leven van beroemdheden e, als je voor beroemd worden kiest dan zijn er ook nadelen en voordelen dus...

    Ik vind het wel een beetje raar want in een ander interview zei Tom: '...en als onze moeder dan eens langs komt, dan...'
    Als ze samen wonen komt hun moeder niet langs he...:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    Maar t gaat tog om gordon en simone-_-'' en ik snap je punt nietXD??


    don't Worry...Be gay.