• We hadden vandaag rapport en dat van mij was goed, commentaren ook en zo. Maar oké, daar gaat het niet om.

    Een jongen van mijn klas is nogal druk in de klas, wilt grappig doen enja, dat soort dingen... En omdat hij nogal vaak nota's kreeg, wilde ik zijn commentaren wel eens zien, dus bekeek ik zijn rapport (met toestemming uiteraard :'D).

    Bij Latijn: 'Je bent te vaak zeer arrogant.' Bij biologie: 'Je hangt te vaak de macho uit en dat komt echt niet sympathiek over.' Bij Nederlands: 'Je gedraagt je ongepast en je plotse wandelingetjes door de klas kunnen echt niet.' Enzovoort, hahaha. Ik vond het best wel grappig. (':


    Only losers can act the way you do

    haha zo'n gast hebben wij ook in de klas. (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    ik ook wel


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik wou dat wij er commentaar bijkregen. Ik ben wel benieuwd naar wat leraren nou echt over mij vinden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zo zijn er bij mij ook.
    Echt zonde, want ze kunnen zo goed maar verpesten het gewoon ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Desecrate schreef:
    Ik wou dat wij er commentaar bijkregen. Ik ben wel benieuwd naar wat leraren nou echt over mij vinden :'D
    Haha, maar als je gewoon niets speciaal verkeerd doet, is je commentaar altijd iets in de aard van "Goed gewerkt" of "Doe beter je best thuis, want je let wel goed op in de klas" en dat vind ik best wel suckass, om 8 jaar altijd dezelfde commentaar te krijgen. :'D

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:52 ]


    Only losers can act the way you do

    Hahaha. :'D

    Bij ons schrijft er alleen de klastitularis iets op ons rapport. Bij mij staat er "Je bent een teruggetrokken, maar ernstige leerling." Erg tegenstrijdig met wat er op mijn vorig rapport stond, nl. "Probeer de lessen steeds aandachtig te volgen.".


    If we had not a soul, music would have created it.

    Desecrate schreef:
    Ik wou dat wij er commentaar bijkregen. Ik ben wel benieuwd naar wat leraren nou echt over mij vinden :'D

    Same here.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Somnium schreef:
    (...)Haha, maar als je gewoon niets speciaal verkeerd doet, is je commentaar altijd iets in de aard van "Goed gewerkt" of "Doe beter je best thuis, want je let wel goed op in de klas" en dat vind ik best wel suckass, om 8 jaar altijd dezelfde commentaar te krijgen. :'D

    Haha :'D Ik hoor ook al 3 jaar hetzelfde van mijn mentoren hoor: 'Ja, ze is lui, doet niks, maar haalt uiteindelijk toch wel weer een hoger cijfer dan de rest.'
    LOL'D. (krul)

    Alleen vorig jaar heb ik dat gezeik niet gehad :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kingston schreef:
    haha zo'n gast hebben wij ook in de klas. (nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hahaha.
    Ik heb er commentaren bij gekregen, en alles was positief. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, plotse wandelingetjes door de klas! xd
    Geniaal!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    'Je plotselinge wandelingetjes...'
    Geniaal :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    k ken t,.... heet hij heel toevallig gn Thomas?? xD

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 22:01 ]


    Only those who listen can hear

    Desecrate schreef:
    Ik wou dat wij er commentaar bijkregen. Ik ben wel benieuwd naar wat leraren nou echt over mij vinden :'D

    Inderdaad man! Waarschijnlijk bij jou overal 'Je bent een gestoorde freak. Groetjes! (nerd)'


    Hope goes lost but never dies.

    DamonsxPast schreef:
    k ken t,.... heet hij heel toevallig gn Thomas?? xD
    Nee? Lol, er zit niet eens een Thomas in mijn jaar :'DD

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 22:07 ]


    Only losers can act the way you do