• We hadden vandaag rapport en dat van mij was goed, commentaren ook en zo. Maar oké, daar gaat het niet om.

    Een jongen van mijn klas is nogal druk in de klas, wilt grappig doen enja, dat soort dingen... En omdat hij nogal vaak nota's kreeg, wilde ik zijn commentaren wel eens zien, dus bekeek ik zijn rapport (met toestemming uiteraard :'D).

    Bij Latijn: 'Je bent te vaak zeer arrogant.' Bij biologie: 'Je hangt te vaak de macho uit en dat komt echt niet sympathiek over.' Bij Nederlands: 'Je gedraagt je ongepast en je plotse wandelingetjes door de klas kunnen echt niet.' Enzovoort, hahaha. Ik vond het best wel grappig. (':


    Only losers can act the way you do

    Mijn commentaren zijn ook grappig. (nerd)


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Mijn commentaren zijn ook grappig. (nerd)
    Vertel. :9~


    Only losers can act the way you do

    Messiah schreef:
    (...)
    Inderdaad man! Waarschijnlijk bij jou overal 'Je bent een gestoorde freak. Groetjes! (nerd)'

    Hahaha, bitch XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De commentaren bij ons zijn ofwel 'Goed' ofwel 'Herpak je'.
    Maar dingen met wandelingetjes...Dat vind ik wel apart.(krul)


    effort never betrays you

    Desecrate schreef:
    (...)
    Hahaha, bitch XD

    Forum ban !
    geen gescheld. (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    Desecrate schreef:
    (...)
    Hahaha, bitch XD


    je mag niet schelden:Y)


    (Be)lieve in (you)rself

    Desecrate schreef:
    (...)
    Hahaha, bitch XD
    Die mods van tegenwoordig... (N)


    Only losers can act the way you do

    Wowowowowow. Sarcasmeeee (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Hahaha, bitch XD

    Nou eis ik een forumban. Ik ga je lekker melden nu, haha :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    (...)
    Nou eis ik een forumban. Ik ga je lekker melden nu, haha :'D

    Dan zeg ik gewoon tegen Nynke dat ze de melding moet negeren. En dan moet ik mezelf zo een forumban geven, nooooh :'D

    Oke en nu ga ik weer on-topic XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, wat een commentaar x'D Vooral die plotse wandelingetjes...

    Afgelopen 3 jaar kreeg ik ook altijd commentaar. Maar bij mij zeiden ze altijd dat ik het goed deed, goed gewerkt had, een nette leerling was en blablabla. Op Frans na. Die dacht altijd: Laat ik niks neerzetten. Ik deed namelijk amper iets aan Frans x'D En mijn aardrijkskunde docent van afgelopen jaar die kon altijd commentaar geven als "het was heerlijk om jouw in de klas te hebben". Ik wist niet zo goed wat ik daarvan moest vinden ;D


    To live would be an awfully big adventure

    Hhahahaha


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn vriendje en mijn beste vriend zijn ook zo (':


    Olive

    Desecrate schreef:
    Ik wou dat wij er commentaar bijkregen. Ik ben wel benieuwd naar wat leraren nou echt over mij vinden :'D

    haha, ik ken het, en dan is het ook zo raa, schrijven ze in mijn rapport daty ik meer moet vragen, maar in de les zelf, mag ik dan maar 3 vragen per les stellen, omdat ik te veel vraag! XD

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 10:47 ]


    it's complicated.