• De stelling van vandaag luidt:
    Ook harddrugs moeten worden gelegaliseerd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. Nu kun je wel zeggen, 'ze komen er toch aan'. Maar ik denk dat als het niet meer verboden is dat je er ook makkenlijker aan komt, en dan gaan de cijfertjes toch wel stijgen hoor. ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja, maar dan vind ik wel dat ze LSD én Crystal Meth moeten verbieden, want voor zover ik weet gaan daar de meeste mensen dood aan. Zoals er al gezegd wordt, ze komen er toch wel aan. Maar volgens mij heeft het verbieden van dingen een averechtse werking.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Desecrate schreef:
    'T maakt mij niet veel uit, als je het wil hebben kom je er toch wel aan, of het nou verboden is of niet.


    effort never betrays you

    Oneens, anders gaat de volksgezondheid achteruit. En heb je allemaal mensen die stoned zijn en raken vaak werkeloos door hun drugsverslaving. Dus oneens.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat maakt het uit, mensen komen der toch wel aan als ze het willen.


    Smile and live.

    Haha, tuuurlijk willen ze mensen die dagelijks dood gaan aan harddrugs! Ha-ha, nee.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens. Die is bedacht omdat softdrugs legaal zijn en er daardoor plotseling veel minder gebruikt werd. Maar dat komt doordat mensen die softdrugs gebruiken gewoon eens willen weten hoe het voelt en gewoon iets willen doen dat niet volgens de regels is.
    Bij harddrugs gaat het om echte drugsgebruikers en zware handel waarbij mensen zomaar vermoord kunnen worden. Dus dat moet niet gelegaliseerd worden, omdat het veel te veel kwaad doet. Softdrugs doen niet zoveel, maar harddrugs wel.


    To live would be an awfully big adventure

    Nee dat niet. Maar goed, mensen komen er toch wel aan als ze het willen :'D


    -

    nee! want dan word het nog minder veilig op straat


    i have a busy life

    nee
    harddrugs zijn erg
    het is goed dat er nu zware straffen op staan om het te verkopen!
    Mensen gaan er dood aan...


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Are you barking mad or something? .__.
    Oneens dus.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 22:18 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens. Nu kun je er ook wel aankomen maar als het legaal wordt en je gewoon tussen de Hema en de V&D even een drugswinkel heb zitten, denk ik dat het met Nederland wel heel erg hard achteruit zal gaan, op meerdere gebieden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    No way :Y)
    Heb echt geen zin in dat gedoe.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Speaker schreef:
    Oneens. Nu kun je er ook wel aankomen maar als het legaal wordt en je gewoon tussen de Hema en de V&D even een drugswinkel heb zitten, denk ik dat het met Nederland wel heel erg hard achteruit zal gaan, op meerdere gebieden.

    Stel je niet aan man.
    Overdrijven is ook een kunst he, vroeger was er veeeeeeeel minder illegaal dan nu. Ik vind juist dat ze weer wat meer mogen gaan legaliseren hoor.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magikal schreef:
    Ja, maar dan vind ik wel dat ze LSD én Crystal Meth moeten verbieden, want voor zover ik weet gaan daar de meeste mensen dood aan. Zoals er al gezegd wordt, ze komen er toch wel aan. Maar volgens mij heeft het verbieden van dingen een averechtse werking.


    Helemaal mee eens, het is toch je eigen keuze. Je gaat toch ooit een keer dood. Ik vind dat als je drugs wil gebruike het gwn mogelijk moet zijn!