• Jullie denken waarschijnlijk allemaal dat Sinterklaas dé kindervriend is. Maar, eigenlijk is deze feestdag helemaal niet voor kinderen bestemd.
    Denk eens na..
    1] Ieder van jullie heeft vroeger wel eens een flesje bier in zijn/haar schoen gezet. Want Piet die drinkt graag eens een flesje alcohol. Maar, hoeveel flesjes moet hij dan wel niet in de loop van 5/6 december op hebben? Jehjeh, Piet is alcolieker. :'D
    2] En dan, laten we even bij onze Piet blijven. Ik kon nooit anders dan doordenken toen men zei; 'Zwarte Piet gaat door de schoorsteen.' :9~
    3] Sinterklaas dan. Sinterklaas is een oude man die van kinderen houdt. *denk, denk.* Deze man laat zwarte mensen voor hem werken. *denk, denk.* Hij zit op zijn paard. *doordenk, denk.*
    4] De cadeautjes die onze kindervriend besteld, zijn niet altijd even netjes. Heb jij nog nooit chocolade sigaretjes in je schoen ontvangen? Naja, lekker zeg. Daaarom stinkt zijn adem zo als we 'op zijn schoot zitten.' *doordenk, denk.*

    Ghehe, Sinterklaas & Zwarte Piet. Ze zijn stiekem dus hele slechte mensen. Nu hopen dat ik de roe niet krijg, na het neerschrijven van dit. ;d

    En aan alle mensen die het serieus nemen, het is niet zo bedoeld.

    © Sesamestreet.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 16:27 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja. zo had ik het nog nooit bekeken,maar je hebt een punt (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maar de cadeautjes zijn leuk.


    None but ourselves can free our minds.

    ik heb ooit geleerd bij godsdienst dat sinterklaas studenten die in stukjes gesneden waren terug aan elkaar zette ofzo , echt een creepy legende o.O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik denk nooit zo erg door. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha, ja hij is gewoon een rasistische Pedo :P


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    Haha, ja hij is gewoon een rasistische Pedo :P


    Helemaal mee eens!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    xd Hij laat kindertjes zijn STAF vast houden? *doordenkerig*
    xd Iewl Sint is stiekem een bejaarde pedo xd

    en Zwarte Piet is een zwarte P.
    En heeft een witte L.
    *denk*


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    het gaat mij om de cadeautjes.


    Life is a beautiful struggle

    Jadus? Zolang het maar leuk blijft voor de kinderen (:


    -

    DoctorWho schreef:
    en Zwarte Piet is een zwarte P.
    En heeft een witte L.
    *denk*


    oww dat liedje xD die s ehct erg


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Seel schreef:
    ik heb ooit geleerd bij godsdienst dat sinterklaas studenten die in stukjes gesneden waren terug aan elkaar zette ofzo , echt een creepy legende o.O

    Wtf. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    En de Kerstman dan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    En de Kerstman dan?

    Daar zal ik volgende keer als ik zin heb eens iets over schrijven. : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ze zijn gewoon homo! Homoklaas en Homopiet. Zat vanmiddag iets tekijken van de sint en toen klonk hij zooo pedo!


    All I need is your love