• Jullie denken waarschijnlijk allemaal dat Sinterklaas dé kindervriend is. Maar, eigenlijk is deze feestdag helemaal niet voor kinderen bestemd.
    Denk eens na..
    1] Ieder van jullie heeft vroeger wel eens een flesje bier in zijn/haar schoen gezet. Want Piet die drinkt graag eens een flesje alcohol. Maar, hoeveel flesjes moet hij dan wel niet in de loop van 5/6 december op hebben? Jehjeh, Piet is alcolieker. :'D
    2] En dan, laten we even bij onze Piet blijven. Ik kon nooit anders dan doordenken toen men zei; 'Zwarte Piet gaat door de schoorsteen.' :9~
    3] Sinterklaas dan. Sinterklaas is een oude man die van kinderen houdt. *denk, denk.* Deze man laat zwarte mensen voor hem werken. *denk, denk.* Hij zit op zijn paard. *doordenk, denk.*
    4] De cadeautjes die onze kindervriend besteld, zijn niet altijd even netjes. Heb jij nog nooit chocolade sigaretjes in je schoen ontvangen? Naja, lekker zeg. Daaarom stinkt zijn adem zo als we 'op zijn schoot zitten.' *doordenk, denk.*

    Ghehe, Sinterklaas & Zwarte Piet. Ze zijn stiekem dus hele slechte mensen. Nu hopen dat ik de roe niet krijg, na het neerschrijven van dit. ;d

    En aan alle mensen die het serieus nemen, het is niet zo bedoeld.

    © Sesamestreet.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 16:27 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Okée ik heb nooit bier in mijn schoen gezet O.o


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Peuters denken nooit zover na..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    3D schreef:
    Ik denk nooit zo erg door. :'D

    het klop wel


    Shoganai i ne~

    Villain schreef:
    En de Kerstman dan?


    HA!
    Nynk scoort! 1-1

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 15:26 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Haahaaaa geniaaal (L)

    Bier in je schoen voor zwarte piet? Nooit van mijn hele leven gedaan. Alleen water en een peen voor het paard.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Bier in je schoen voor zwarte piet? Nooit van mijn hele leven gedaan. Alleen water en een peen voor het paard.

    Ghehe, mijn broer wou zelfs altijd lege flesjes gebruiken, om Piet in de maling te nemen :'D

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 19:12 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MeLoveYou schreef:
    ze zijn gewoon homo! Homoklaas en Homopiet. Zat vanmiddag iets tekijken van de sint en toen klonk hij zooo pedo!

    -_- omg. Want als je homo bent ben je pedo en als je pedo bent ben je homo? -_-


    anyway, die van door de schoorsteen gaan, die is zo vergezocht dat ik hem eerst nieteens doorhad O_O
    En bier heb ik nog nooit in me schoen gezet. ?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 19:14 ]


    ars moriendi

    Hehe, je moet wel erg van doordenken houden om dat te bedenken. Maar je hebt een punt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Voor het geval je het nog niet doorhad:
    Hij is verzonnen door volwassenen, wat had je dan verwacht?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Op zich heb je gelijk, maar zoveel was niet bedoeld voor kinderen wat nu wel zo is. Kijk maar eens naar sprookjes of naar kinderliedjes. Kortjakje was vroeger een hoerenliedje, Assepoester zorgde ervoor dat haar stiefmoeder en stiefzusjes (die hun halve voet eraf hakten om in het schoentje te passen) dat ze sterk gestraft werd, met alle middeleeuwse strafmethodes die er zijn.
    Maar nu zijn ze ook allemaal voor kinderen, dus wat maakt het eigenlijk ook uit!


    What can I do?

    Het spijt me, maar dat is niet mijn humor...


    *insert philosophical cringe expression here*

    BoyOfLove schreef:
    Op zich heb je gelijk, maar zoveel was niet bedoeld voor kinderen wat nu wel zo is. Kijk maar eens naar sprookjes of naar kinderliedjes. Kortjakje was vroeger een hoerenliedje, Assepoester zorgde ervoor dat haar stiefmoeder en stiefzusjes (die hun halve voet eraf hakten om in het schoentje te passen) dat ze sterk gestraft werd, met alle middeleeuwse strafmethodes die er zijn.
    Maar nu zijn ze ook allemaal voor kinderen, dus wat maakt het eigenlijk ook uit!

    Wehjo, serieus? ;o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    3D schreef:
    Ik denk nooit zo erg door. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?