• Ja, dat moet ik dus maandag houden en ik weet dus echt niet wat ik over mezelf moet vertellen. De basisdingen heb ik al gezegd, zoals waar ik woon, mijn hobby's, over mijn huisdier, mijn favo muziek, boek, film en winkels.
    Heeft iemand deze opdracht ook ooit gehad en wat hebben jullie verteld?
    Of als je het niet hebt gehad, wat zou jij dan nog zeggen?

    Danku


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik moet een toneelstukje houden over de drie biggetjes -.- in het frans 0o en ik ben een wolf -.-


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    ik moet een toneelstukje houden over de drie biggetjes -.- in het frans 0o en ik ben een wolf -.-
    OMG nog erger xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb geen Frans meer, lol. Maar misschien iets over wat jij van Frankrijk vind? Bijvoorbeeld Parijs ofzo?

    jah,,dat heb ik ook gedaan,in het 6e leerjaar =)
    EN toen heb ik het gewoon gedaan over de dingen die jij net gezegd hebt =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    jah,,dat heb ik ook gedaan,in het 6e leerjaar =)
    EN toen heb ik het gewoon gedaan over de dingen die jij net gezegd hebt =)
    Maar het moet 3 minuten duren en ik heb net 1 minuutje


    Today will be Girl's Day party with you~

    vertel iets over je vrienden ofzo?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Omg, wat ben ik blij dat ik dat niet hoef! Ik hoefde alleen maar te vertellen hoe ik heet, waar ik woon en wat mijn hobby is(dus maar 1 hobby noemen). Maar dat was ook het allereerste wat ik in normaal Frans moest gaan vertellen In mijn 3de leerjaar Onze Franse docent was echt heel triest :3

    Ahm... Alles heel uitgebreid vertellen? Dus niet 'ik heb een huisdier. het is een [soort dier] en zijn/haar naam is [naam]. Maar heel uitgebreid wat voor ras het is, leeftijd van het dier en allerlei gewoontes ervan over vertellen.
    En over je muzieksmaak kan je vertellen 'ik luister naar...' en dan een hele rij bands opnoemen:Y)
    Enneuh... Tja, ben je al eens verhuist? Wie zijn je (beste) vriendinnen? Heb je een vriendje? Hoe heten je ouders? Waar komen je ouders oorspronkelijk vandaan? Wat is je favo kleur, favo eten, favo drinken, favo snoep, favo vakantieland, toekomstdroom, favo dier, favo film, wat voor werk je doet, vertel lekker uitgebreid over je sport, favo acteur, favo actrice, favo zanger, favo zangeres, wat voor merk laptop/computer je hebt, met wie je in een huis woont, wat doe je tijdens kerst en sinterklaas met je familie, waar ben afgelopen vakantie naar op vakantie gegaan, naar welke landen zou je nog willen gaan.
    Tja, meer kan ik niet verzinnen, maar ik denk dat je hier wel genoeg aan hebt?


    To live would be an awfully big adventure