• In januari komt er een meisje uit Libramont( Wallonië ) naar hier toe en in maart moet ik naar haar zodat ik mijn Frans daar kan oefenen en zei hier haar Nederland. En vrijdag kreeg ik dus een brief en daar stond haar nummer/msn/facebook op en nu praten we al heel de tijd met elkaar en ze is vet leuk en ik keek er echt totaal niet naar uit omdat ik Frans helemaal niet kan. Ik kan nog beter duits en dat krijg ik nog maar 1 trimester.
    Maar echt, ze is vet leuk en houdt ook van voetbal en alle andere dingen waar ik van hou en ooooooh. Ik wil dat het januari is om haar te ontmoeten.
    En diegene waar ik in mijn klas altijd mee omga heeft de beste vriendin van Audrey, het meisje die naar mij komt en we hebben al afgesproken om met 4 te gaan shoppen enzo.

    Zo leuk! (a)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 19:29 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is inderdaad leuk _O_

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 19:30 ]


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Dat is echt leuk voor je!
    Ik wou dat wij ook uitwisselingen deden (:


    effort never betrays you

    Gezellig. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    UItwisselingen zijn echt leuk!
    Had er ook eentje met Duitsland in de tweede.
    Na twee jaar praat ik nog steeds met een jongen van daar :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is leuk. ;D
    Ik heb ook al eens een uitwisseling gehad. Dat was in het vierde met school.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oh, echt leuk! Helaas doet onze school niet aan uitwisselingen... : (


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Enamoro schreef:
    Oh, echt leuk! Helaas doet onze school niet aan uitwisselingen... : (

    Enamoro schreef:
    Oh, echt leuk! Helaas doet onze school niet aan uitwisselingen... : (

    ahhh zo leuk! wij deden uitwisselinge met Engeland, Noorwegen en Turkije, echt super leuk!!


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Lipsy schreef:
    Dat is echt leuk voor je!
    Ik wou dat wij ook uitwisselingen deden (:


    They fell in love, didn't they?

    Oh, veel plezier! Ik ben 13 t/m 20 November naar Italië geweest. Ik heb daar een stel goede vrienden gemaakt en mijn perfecte jongen ontmoet, lol. Oh, uitwisselingen zijn écht geweldig. Je gaat niet terug willen aan het eind van de week, hehe. <3
    Veel plezier! <3 =D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Das zo leuk ^^
    2 jaar geleden hadden we een uitwisseling met Turkije en dit jaar met Duistland ^^


    But love's a malady without cure