• liefde suckt (lol)
    en néén, dit is geen 'boohoooh ik vind geen vriendje' of 'booohooh het is uit' topic, maar gewoon het bewijs dat liefde eigenlijk de schuld van alles is!!!

    dus, Grizzly's baanbrekende liefdestheorie:

    liefde ligt aan alle huidige problemen in de wereld. ben je verdrietig? worden er mensen vermoord? ik zeg het je, FUCKING LIEFDE is de oorzaak! jij denkt misschien van 'nee, ik ben triest omdat mijn vriendin triest is, of omdat ik geen aandacht van mijn ouders krijg, en die mensen gaan dood door oorlog!'
    wel, als het komt omdat je vriendin triest is, komt het omdat je houdt van je vriendin, en je vindt het niet leuk als ze triest is, dus dat is een 'liefdeloos' moment. als het komt omdat je geen aandacht van je ouders krijgt, is het oftewel omdat je van aandacht houdt en maar niet genoeg kunt krijgen, of omdat je oudjes je niet zo zeeeer veel liefhebben als jij wil. zie je, wéér door LIEFDE. en oorlog wordt ook veroorzaakt door liefde! door liefde voor olie, of macht. als er dan een ander is die ook liefde voor macht heeft, nouja, dan krijg je ruzie voor die liefde.


    oh nu voel ik mezelf zo slim xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het zorgt wel voor kindjes(A)

    Ligt aan de situatie geloof xD

    Elk ding heeft zo zijn nadelen, maar je moet de voordelen er ook van inzien. Niet zo negatief blijven denken. :')


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Square schreef:
    Maar liefde zorgt ook voor veel goede dingen. (:


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~