• Daar ben ik enorm goed in., Helaas dan ><
    Ik stel altijd alles tot de laatste dag uit.
    zo moet ik morgen voor wiskunde een PO inleveren over 5 krantenknipsels en 3 wiskundige vragen bij elk krantenknipsel bedenken.
    nouw ik heb al wel 1 krantenknipsel!
    En nou moet ik voor vrijdag ook nog eens heel mijn stage verslag maken., al begonnen? Nee.
    en daarbij moet ik voor donderdag, een toneelstk spelen, waarvan ik mijn tekst wel weet, alleen de dansjes nog niet.

    en ik weet van mezelf dat ik altijd alles uitstel, en ik weet ook dat ik het dan op het laatste moment altijd wel red, maar daarvoor ontiegelijk in de sters schiet en dus alles afraffel, omdat ik het af moet hebben. en ik weet niet warom ik het blijf doen? ;o
    de afgelopen 3 jaar was het nooit zo'n problee, toen kon ik altijd alles nog een week later inleveren. maar nu in mijn examenjaar, krijg ik hoe dan ook geen uitstel, dus ik moet nu echt leren, niet alles uit te stellen, maar ik weet dus neit hoe., ;o

    Iemand tips? want ik weet echt wel dat ik niet de enige ben., ;o
    -en nu ga ik verder met mijn wiskunde PO., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Plannen;)
    Maarja dat zeg ik ook altijd tegen mezelf, met gevolg dat ik gister tot half 12 bezig ben geweest met een verslag wat vandaag af moest,,
    Nope, ben bang dat ik je ook niet kan helpen;)


    Never forget the things that make you smile

    Ik ken je probleem..


    Life is hard and then we die

    Cake schreef:
    Plannen;)
    Maarja dat zeg ik ook altijd tegen mezelf, met gevolg dat ik gister tot half 12 bezig ben geweest met een verslag wat vandaag af moest,,
    Nope, ben bang dat ik je ook niet kan helpen;)

    Haha, omg daar ben ik zo slecht in. en als ik het ubberhaupt doe, weet ik al van mezelf dat ik het tog neit doe, dus vind ik plannen tijdverspilling.
    daarbij weet ik nooit van tevoren hoelang ik erges mee bezig ga zijn.
    daarbij is mij consentratie vermogen echt 0. dus als ik zeg ik ga een half uur dit doen, ben ik er 5 minuten mee bezig en ben ik al weer afgelijd. als ik het dus ubberhaupt al doe. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ghehe, daar heb ik ook last van. Daarom blijf ik nu regelmatig langer op school, want op de een of andere manier maak ik het dan wel en krijg ik regelmatig chocomel


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    saem here, -zucht


    They fell in love, didn't they?

    ik stel ook altijd uit :x


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik moet nog 1 krantenknipsel, maar ik kan er echt geen vinden die ik kan gebruiken, hij moet over inhoudsmaten gaan., en daar 3 vragen ver.,
    jongen, want denken ze wel niet van me ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik stel het ook altijd uit, maar ik werk veel beter onder druk (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb veel huiswerk, maar ik krijg het meestal wel af. Ik vind mijn school erg leuk en wil er niet vanaf getrapt worden. En ik wil graag mijn MBO diploma & een goede baan. Daarom lukt het mij wel (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Same here.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Héél goed plannen.


    your eyes are like stars in the night.

    Dat heb ik ook. Maar ik stress niet zoveel. Ik probeer altijd zoveel mogelijk te doen op school. Want bijvoorbeeld zondag heb ik een optreden en dan ben ik vanaf 9 uur 's ochtends tot half 9 's avonds bij de theater. Dus ik moet al zaterdag mijn huiswerk maken voor volgende week... En dat ga ik doen!








    denk ik..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb dat ook een beetje, daarom zorg ik er voor dat ik gemotiveerd raak. (Bv: als ik dit vandaag afkrijg, dan pas mag ik...).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.