• Oké, ik ben in erge diepe shock nu.
    Ik en mijn moeder reden vroeger altijd samen paard, alleen had ik daar de laatste tijd niet zo veel zin meer in. Ik kwam dus niet meer vaak bij mijn paard.
    Twee maand geleden was dus gebleken dat Knock Out (ja het paard xd) Atrose had. Nouja, poedertje er voor. Maar ze bleef maar slecht lopen. Dus moesten we weer een foto maken.
    Blijkt dat er zo'n ding in haar hoef is gebroken. En als een paard iets in haar been heeft gebroken kan het eigenlijk niks meer. En al helemaal niet meer als het in de hoef zit.
    Dus ze is ingeslapen. Ik kwam net naar beneden. En toen vertelde mama dat. My god, ik vind dit zo erg. Nu voel me zo schuldig omdat ik daar nooit meer ben geweest, en nu dus helemaal geen afscheid had kunnen nemen.
    Nou lang verhaal, en niet heel erg duidelijk, maar ik moest het gewoon even kwijt. ;[


    Alleen maar tranen van geluk

    Ah, dit vind ik echt erg voor je. Sterkte<3
    Ik weet wel hoe het is, op een manege waar ik paardreed was een paard en dat was echt mijn beste maatje. Bleek het dat hij beenmergkanker had, ze hadden dat beest gewoon laten lijden en uit zichzelf laten sterven. Dat vind ik echt zielig. Dit is natuurlijk lang niet zo erg als jouw eigen paard, sterkte!


    your eyes are like stars in the night.

    Kan me voorstellen hoe je je voelt, sterkte.


    -

    Heel erg veel sterkte :D
    Ik heb dat ook meegemaakt met mijn lievelingspaard :(
    Maarja ,, heel erg veel sterkte!


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Dankjullie wel, echt dit is echt té lief. <3


    Alleen maar tranen van geluk

    Genius schreef:
    Kan me voorstellen hoe je je voelt, sterkte.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.