• Wat vond jij de leukste gebeurtenis op Quizlet die je tot nu toe hebt meegemaakt?

    - Ik weet het voor mezelf eigenlijk niet. Er zijn wel meerdere leuke dingen geweest, anders zat ik hier vast niet meer (nerd). Dus ik ga eens kijken tussen jullie antwoorden!

    High schreef:
    1) toen ik me aanmeldde voor deze supermooie site <333 (niet de dag zelf, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb)
    2) De meeting van 20 november!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Die dingen als toen ik me registreerde zijn achteraf leuk, maar op dat moment zelf amuseerde ik me niet te pletter.
    Leuk...?
    Ik vind het hier altijd leuk, weet je. (:
    De enige dingen die ik verder onthoud zijn de bijna rel topics, maar of die nu leuk zijn...?
    -Ja, om naar te kijken best wel (krul)-

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 20:55 ]


    effort never betrays you

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Ehh Nee! Jolien en ik hebben ons toen de tering gewerkt hahaha. En laterna Nynke volgens mij ook nog. Damn, daar zijn we toen lang mee bezig geweest. En jullie hadden er allemaal vette lol in ook x.x Haha!

    Jij was toch uit je bed gebeld? x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    De eerste quizzen die toen nog een soort van serie vormden. Toen de serie nog niet bestond en je 1 voor 1 op het profiel moest klikken. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De dag dat de users erachter kwamen dat Quizlet eigenlijk best wel een gezellig forum heeft :)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 20:58 ]


    Life is hard and then we die

    Dat iGoogle back kwam (: euhm dat ik dingen stuk voor stuk onder de knie kreeg. maar buiten quizlet om sprak ik een vriendin die fan was van anime en manga en vertelde ze at ze ook op quizlet moest. Toen vertelde ze dat ze er al opzat en dat ze mijn naam wel kende.

    Alle ruzies en dingen.
    Zoals de ruzie tussen de bimbo bitches en mcr sletten -echt láng geleden- De staking natuurlijk. En het állerleukste waren De Engerds. Maar ik ben alleen over en ik spreek ze ook nooit meer :l


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat is tijgertje spambot?


    it's so empty living behind these castle walls

    Voor mij is het gewoon telkens als ik superleuke mensen leer kennen hier. Vooral toen ik Annissa leerde kennen :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OH! Ik denk de quizlet radio van gisteren. Dat was leuk!


    it's so empty living behind these castle walls

    Herolicious schreef:
    Alle ruzies en dingen.
    Zoals de ruzie tussen de bimbo bitches en mcr sletten -echt láng geleden- De staking natuurlijk. En het állerleukste waren De Engerds. Maar ik ben alleen over en ik spreek ze ook nooit meer :l


    De Engerds?


    Your make-up is terrible

    Reticent schreef:
    Voor mij is het gewoon telkens als ik superleuke mensen leer kennen hier. Vooral toen ik Annissa leerde kennen :3


    Totally agree. En Sharona. 8D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Én! Het allerallerleukste gaat nog gebeuren. Zaterdag.


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    OH! Ik denk de quizlet radio van gisteren. Dat was leuk!
    Aaaahw :D


    Life is hard and then we die

    Washington schreef:
    Wat is tijgertje spambot?

    Een spambot die om 1 uur in de ochtend lekker het forum ging volspammen met topics over een tijgetje plaatje. Ik heb dat plaatje nog steeds tussen m'n bladwijzers. =3


    *insert philosophical cringe expression here*