• Wat vinden jullie van twincest met B&T ?
    Is maar gewoon een vraagje hoor :D.

    De prentjes en sommige verhalen zijn echt overdreven vind ik ook

    Tom en Bill vinden het ook onzin(tc verhalen)

    Ik vind ze ghailend <33

    ik vind et echt raar da zoveel meisjes da leuk vinde... die is ten eerste homo, wa alle fans al 2 jaar hardnekkig aant ontkenne zijn, en dies same me zijn broer... da is ni voor niks verbode in veel lande e... ik ben er dus NI voor...

    Nja, jullie moeten het allemaal niet zo...realistisch nemen!! (wth, kwee nie eens wa da woord betekend :S) wel: 't zijn maar verhalen hé!! Not real!! :P Dus neem het niet te serieus, 't is gewoon fantasie :)


    Don't be a drag, just be a queen.

    VETGEIL xD sry, maar wie vindt een foto waarop Bill en Tom een goeiie lebber draaien nu Niiet sexy? ^^

    en zo foto's waarop ze samen in bed liggen, maar niks doen, gwoon, elkaar graag zien xD en kussn nzo... vind ik egt übercute!

    ik weet ook wel dat het nii egt is... maar de 2 meest sexy guys van deze planeet die ook nog eens tweeling zijn en kussn nzo?? Das VETGEIL gwoon xp

    en die verhalen zijn soms mega cute! en grappig xD

    mensen, dat is net zo achterlijk als dat ik een relatie met mijn zusje zou krijgen.


    IDD Hoe kan je je zelf fan noemen als je maar quizen maakt over TC , veel haters maken plaatjes waarop Tom en Bill [geplakt] kussen enzo. ze noemen ze homo en jullie wrijven het er nog wat in ! alsjeblieft ség !


    X_x


    helemaal mee eens!!!

    VETGEIL xD sry, maar wie vindt een foto waarop Bill en Tom een goeiie lebber draaien nu Niiet sexy? ^^

    en zo foto's waarop ze samen in bed liggen, maar niks doen, gwoon, elkaar graag zien xD en kussn nzo... vind ik egt übercute!

    ik weet ook wel dat het nii egt is... maar de 2 meest sexy guys van deze planeet die ook nog eens tweeling zijn en kussn nzo?? Das VETGEIL gwoon xp

    en die verhalen zijn soms mega cute! en grappig xD

    He-le-maal mee eens!! xD


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ach ik ontken ook niet dat Bill bv. homo is hoor ^^

    Ik bedoel, wees reëel.

    Ach ik ontken ook niet dat Bill bv. homo is hoor ^^

    Ik bedoel, wees reëel.


    joh meen je dat?
    (ik ga niet hilarisch doen tja dat bill homo zou zijn heb ik al 1000 x en ik ga me niet boos maken ofzo ik weer zelf wel beter!)
    als dat jou menig is oke maar mij raakt het niet maar andere mss wel....
    het is alleen maar een tip he!
    xxxxxxxxxMExxxxxxxxx

    Ik vind het echt erg.. Vooral omdat Noch Bill nog Tom Homo zijn + ze zijn broers + ze zijn een tweeling.

    Ik zou me beschaamd voelen moest ik zoiets over mezelf op het net lezen. Zeg nou zelf. Ik heb niks tegen homo ofzoo maar twee tweeling broer vind ik der nou nét over ..
    Mijn mening. Als ik de reacties hier lees zijn er mensen die daar op geilen.. Na,, Als je dat secci vind.. Mij niet gelaten hoowr ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vind het wel hip xD
    Alleen No Haters,
    De rest is na aap.


    Sweet dreams will come true.

    Ik vind het respectloos tegenover de jongens...
    Eerlijk: ik haat het...
    En ja, dat kan ik zeggen, ik heb verschillende stukjes gelezen, want ik zeg altijd tegen TH-haters dat ze iets dat ze niet kennen niet kunnen haten, nou, dus ik ken TC en ik ben het er niet mee eens...



    (bericht aangepast door een moderator)

    ik let niet op de namen ik verander meestal de namen en gebruik me fantasie dan, maar ik let echt niet op dat het Bill en Tom de hoofdrollen zijn en ik hou alleen van de schrijfwijze en het verhaal zelf en niet dat het over tc gaat of niet

    mensen, dat is net zo achterlijk als dat ik een relatie met mijn zusje zou krijgen.


    IDD Hoe kan je je zelf fan noemen als je maar quizen maakt over TC , veel haters maken plaatjes waarop Tom en Bill [geplakt] kussen enzo. ze noemen ze homo en jullie wrijven het er nog wat in ! alsjeblieft ség !


    X_x


    helemaal mee eens!!!


    Ik vind het vooral DOM dat die TC-lovers iets van de HATERS overnemen!
    Ik vind zelf dat TC fans niets tegen haters mogen hebben!!! Want ze doen zelf net zo hard mee!!!