• Wat vinden jullie van twincest met B&T ?
    Is maar gewoon een vraagje hoor :D.

    Ik vind het persoonlijk niet kunnen!
    Oke sommige mensen denken er anders over, maar ik vind dat het niet kan!! Het zijn broers , het is gewoon goor, de gedachte alleen al!!!

    Ik lees het NIET.

    Komaan wat vind jje dr nu leuk aan ?.
    Eggte fans vinde et dom !
    Bn jje een eggte fan als je een vrhaal maakt over TC ? komaan Hoor :S

    X,;

    Ik lees het NIET.

    Komaan wat vind jje dr nu leuk aan ?.
    Eggte fans vinde et dom !
    Bn jje een eggte fan als je een vrhaal maakt over TC ? komaan Hoor :S

    X,;


    Dus ik ben geen echte 'fan'??
    Tuurlijk zijn er ,mensen die geilen op zulke verhalen =/

    Maar kans maken we tog niet ><'
    Dus laat ze het dan maar met elkaar doen

    Het ligt er ook aan hoe je het schrijft


    Ik vind het verdemme belachelijk, als je fan bent moet je Bill en Tom toch niet als homo's voorstellen he? Dan luister je toch alleen maar naar de haters?! Haters vinden B&T al homo en als de fans da nu ookal gaan doen?! Da gaat erover! Sorry hoor maar als het van mij afhangt worden die twincest van quizlet gesmete!


    Kus.Lisa<3


    Let's do this poo

    Goor. Heb er één keer eentje gelezen, echt walgelijk. Maar ach, als anderen er ´plezier´ aan beleven ...


    History is not hatred.

    Ik geloof ze niet maar de plaatjes zijn soms wel wat overdreven en de verhalen zijn echt MEGA!!!!
    Ik ben zelf ook eentje aan het schrijven!

    stel dat het waar zou zijn dan zou ik er geen probleem mee hebben!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Hoe Kun je je zelf fan van Th noemen als je zo iets maakt ?
    Zou je ooit Bill en Tom Samen zien kussen,neuken, wat dan ook van dat ? Ik denk het niet !
    In Mijn Ogen zijn het 2 hete broers die alleen maar van elkaar houden als broers niet als verliefde homo broers ! ik weet niet hoe Jullie het zien, maar ik vind TC echt niks !

    X_x


    Idd,een gewone LoveStory vind ik leuker,

    Hoe Kun je je zelf fan van Th noemen als je zo iets maakt ?
    Zou je ooit Bill en Tom Samen zien kussen,neuken, wat dan ook van dat ? Ik denk het niet !
    In Mijn Ogen zijn het 2 hete broers die alleen maar van elkaar houden als broers niet als verliefde homo broers ! ik weet niet hoe Jullie het zien, maar ik vind TC echt niks !

    X_x


    Idd,een gewone LoveStory vind ik leuker,
    een lovestory is net zo ONREALISTISCH als twincest.


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik vind het eerder belachelijk!!


    Let me be me...

    Die twincest vrhale vin ik egt mooi ^^ maar de plaatjes Ö

    Ma als ze et egt zoude doen zou ik wel eve slikke maar ik zou denk ik wel fan blijven. Hun muziek en looks blijve dan toch wel et zelfde zeker :D As da mr blijft want die zijn echt MÉGÁÁ!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D


    You're the house my heart searched for so long

    Cute :$

    Ik vind TCverhalen zó mooi, vooral die van NickyKaulitz.

    ze heeft me met haar verhaal laten lachen&huilen. zó mooi, en als ik die foto's kijk ; dan denk ik soms wel eens, miss is het raar maar,dit kan wel égt zijn.

    x

    super, als ze goed geschreven zijn:P


    I am an idiot, I move.

    Ik lees het NIET.

    Komaan wat vind jje dr nu leuk aan ?.
    Eggte fans vinde et dom !
    Bn jje een eggte fan als je een vrhaal maakt over TC ? komaan Hoor :S

    X,;


    komop zeg, het is maar voor de lol... en trouwens een echte fan zou Bill en Tom accepteren als ze twincest hadden:P


    I am an idiot, I move.

    Ik vind het Vreselijk, Ze hebben niks met elkaar, dus dan vind ik het dom dat je erover gaat schrijven dan denk ik van? Waar zit je met je hoofd =O


    She is waiting for you, so don't break her heart.