• Wat vinden jullie van twincest met B&T ?
    Is maar gewoon een vraagje hoor :D.

    Ik maak TC alleen omdat het onwijs mooi is geschreven, idd niet omdat het Tom en Bill zijn. Al waren het gewoon 2 namen had ik het vast ook wel gemaakd. Ik vind dat er niks haterigs aan is. Oke, in de verhalen zijn Bill en Tom gay, maar ik heb niks tegen gays.


    Sweet dreams will come true.

    wa is da trouwens voor zever, dan zou ik zogezegd ook iets hebbe me mijn tweelingszus ofwat??

    Das DIKKE bullshit en alles negatief
    da zijn geen echte fans
    mijn mening


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik moei mij er niet mee
    TC vind ik niet goed maar daar blijft het ook bij
    Okéé voor de mensen die TC wel super goed vinden maar ik vind het gewoon stom
    Misschien kunnen er sommige dat schattig vinden maar ik als ik echt eerlijk moet zijn.

    Ik HAAT TC ik walg er echt van!
    Maar ik laat het gewoon.
    Dat mensen dat leuk vinden om te maken ofzoo mij een probleem.
    Ik laat ze gewoon doen :D

    xxx-Annelies

    eigk vind ik het alleen maar grappig.
    ik vind trouwens niet dat het voor haters is.. en sommige zijn best mooi geschreven maar ik hou er niet zo van..

    Wat vinden jullie van twincest met B&T ?
    Is maar gewoon een vraagje hoor :D.


    Laat weten op welke site je ze leest !

    schrei.nl


    Ik vind het niet op die site :O

    Trouwens sommige foto's (heb er nogn iet veel gezien) vind ik wel mooi, zoals mijn avatar :D


    Let the Night embrace you

    Alsnog, jullie hebben allemaal geen idee waar TC over gaat he? ^^
    om hier even op te reageren:

    YonixTomx1 zei op 20 april 2008 - 21:33:
    Das DIKKE bullshit en alles negatief

    da zijn geen echte fans

    mijn mening

    En diegene die 'ons' (om het zo maar even te zeggen) TC fans, haters vind, lach ik KEIHARD uit. Laat ik jullie er even op wijzen dat de meeste echt oude fans die ík ken, het ook lache vinden. En daarnaast is zeker de helft van de fans ermee bezig. Als je alleen al kijkt op het offciele forum dan zul je zien dat de overgrote meerderheid, TC leest/schrijft/adoreerd.
    Om nog even terug te komen op dat vorige ding. Ik zal never ontkennen dat Bill gay is. Like, als het wel zo is, zou het me totaal niet verrassen. o.O Misschien ligt het eraan omdat ik ouder ben dat de meeste hier :') Of omdat jullie nog in een droomwereld leven, maargoed nu gaan jullie me toch weer uitschelden voor nep fan etc, terwijl ik meer weet over heel Tokio Hotel dan de meeste van jullie bij elkaar. ^^ Maaaaar oeeeh ik mag niet zeggen dat Billybob gay is want daaan o.o kunnen jullie niet meer met hem trouwen. Kom op joh, dat gebeurt toch niet :')

    Anyways,
    Ik maak TC alleen omdat het onwijs mooi is geschreven, idd niet omdat het Tom en Bill zijn. Al waren het gewoon 2 namen had ik het vast ook wel gemaakd. Ik vind dat er niks haterigs aan is. Oke, in de verhalen zijn Bill en Tom gay, maar ik heb niks tegen gays.

    Dar sluit ik me bij aan.
    Tom of Bill of twee andere jongens? Maakt niet uit! Zolang het goed geschreven is boeit het me.
    Van die keihard kom ik neuk je verhalen lees ik ook niet, simpelweg omdat daar de verhaallijn mist?
    Maar verhalen zoals die van Eszti <3333 My god O.O Daarvan zou je zelf haast overtuigt worden.

    Ik moei mij er niet mee
    TC vind ik niet goed maar daar blijft het ook bij
    Okéé voor de mensen die TC wel super goed vinden maar ik vind het gewoon stom
    Misschien kunnen er sommige dat schattig vinden maar ik als ik echt eerlijk moet zijn.

    Ik HAAT TC ik walg er echt van!
    Maar ik laat het gewoon.
    Dat mensen dat leuk vinden om te maken ofzoo mij een probleem.
    Ik laat ze gewoon doen

    xxx-Annelies

    REspect voor jou reactie!

    Like, je valt ons niet af omdat wij het wél leuk vinden. Serieus, wanneer alle TC fans zouden afhaken blijven de hallen toch akelig leeg, en liggen er voor de hal like, bijna geen fans meer een week van de voren te bivakkeren?

    Nogmaals, ik denk dat jullie het gewoon zo moeten bekijken:
    Wij vinden gays ontzettend liefig ^-^!!
    En tja, als er dan een verhaal is over 2 gozertjes die wat met elkaar hebben lezen we dat. Dat die twee leuke gozers nou broers zijn, boeit eigenlijk niet zoveel :') Zolang het maar mooie jongens zijn vind ik het in ieder geval goed.

    Duss, did I make myself clear? Think so. ^^

    haha, ik moest ff lachen om jou laatste opmerking over mooie jongens xD (A) Maar verder heb je totaal gelijk! Ik bedoel, als iemand flipt omdat 1 van hun misschien een vriendin heeft, omdat ze bang is dat de anderen dan ook een vriendin krijgen en zij dan niet meer met 1 van hun kan trouwen (volg je het nog? xD) vind ik dat echt overdreven BULLSHIT! Sorry hoor, maar dat soort mensen kan ik dan ff niet uitstaan, ik bedoel, de enigen die ze spreken zijn familie, oude vrienden, en crew... MEt de rest is het misschien oppervlakkig gebabbel, maar that's it.

    Echt mensen, noem me een bitch, maar WAKE UP!! NIEMAND hier zal ooit wat met hun krijgen, neem dat maar van mij aan!

    Het zal al wat zijn als iemand hier ooit met hun kan 'babbelen'...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Door de FF's gaan sommige girls zelf geloven dat ze ze misschien, per ongeluk ontmoeten enzeu. _O-
    Best heel grappig eigenlijk maar ik meen het wanneer ik zeg dat Bill bijvoorbeeld niet hetro kan zijn. Bi op z'n minst, maar alsnog. Hij zou toch niet vallen op kleine koters die zo'n 6 jaar jonger zijn terwijl hij zegmaar een paar mooie jongens kan naaien. ( Of meisjes, mocht hij zijn imago door willen zetten :'))

    Maar wat is er zo erg aan als hij homo is? O.O Dat is toch ontzetten sexy? O.O Of is mijn gehele vriendenkring dan gestoord? Come on, like, dat je niet meer met hen kunt trouwen, wat toch niet gebeurt, is toch niet meteen een reden om geen fan te zijn? O.O Ik ben nu al over de 2 jaar fan, en dat blijf ik heus wel. Gay oder nicht. (oh foute woordspeling :'DDD)

    Anyways, amen to wat Iris zei.

    Gay oder nicht. (oh foute woordspeling :'DDD)


    okee, je weet het al, maar die opmerking is echt GE-WEL-DIG!! :'D x'D hahaha... (A)

    Maar verder, totaal gelijk! Ik weet niet wat ik waarschijnlijker vind, bi of gay, ik vind het allebei wel typisch hem... Maar hetero, dat is, like, TE onwaarschijnlijk... En ik weet het, nu zijn Bomm en ik nep-fans, maar mensen, face it, we hebben gelijk ^^ Ik wacht op de dag dat hijhet toegeeft ^^ *omg, dat was iets te poetisch O.O*



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfout ^^)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Muha ja foute woordspeling ik weet het. ^^''''''

    Maargoed anyyyway, Bill vind ik dus ook echt alles behalve hetro. Hij is heel lief bla bla maar ja, ik krijg de laatste tijd steeds meer het gevoel dat hij een girl wil zijn ofzeu. en dan ga ik dat liedje zingen van Belle en het beest; 'Kom er bij, kom erbij ...' lalala *valszingt*
    Nu hij ouder wordt, en ik ook *bigsmile* wordt het ook like, steeds duidelijker? O.o''''''
    Niet dat het erg is offcourse 8DDDDDDD
    Nee maargoed *verder gaat met nep fanachtig doen* Als hij het toegeeft dan, *stuiter* ga ik echt juichen. Dan springen al die kwijlende sletjes van flats af, en staan Iris en ik alleen vooraan bij een concert. :'DDD
    *ziet het voor zich*
    Billa: Hebben jullie er zin in?!
    -krekelgeluid-
    Hoor je zo heel zachtjes ons dom doen. :'DDD whahaha
    Oh mijn fantasie gaat te ver. <3 heerlijk.

    Maargoed ik geloof niet dat veel girls kunnen zeggen dat ze posters hebben van DDM? Of überhaupt uit de kort harige Bill periode? *voelt zich even heel goed* Oh yeah.

    OOOOh ik ben zooo geen fan ofzo O.O Ik haat ze. Daarom heb ik ook maar over de 400 posters, echt veel te weinig![/ironisch]

    Oh we gaan echt heel erg offtopic nu. _O-

    ik vind het echt vies dat fans aan zoiets kunnen denken :S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Lees onze bovenstaande spam eens door, maybe you'll understand. Misschien... heel misschien, ofnee ik denk het eigenlijk niet. Never mind.
    [/nutteloze spam]

    haha, ik moest ff lachen om jou laatste opmerking over mooie jongens xD (A) Maar verder heb je totaal gelijk! Ik bedoel, als iemand flipt omdat 1 van hun misschien een vriendin heeft, omdat ze bang is dat de anderen dan ook een vriendin krijgen en zij dan niet meer met 1 van hun kan trouwen (volg je het nog? xD) vind ik dat echt overdreven BULLSHIT! Sorry hoor, maar dat soort mensen kan ik dan ff niet uitstaan, ik bedoel, de enigen die ze spreken zijn familie, oude vrienden, en crew... MEt de rest is het misschien oppervlakkig gebabbel, maar that's it.

    Echt mensen, noem me een bitch, maar WAKE UP!! NIEMAND hier zal ooit wat met hun krijgen, neem dat maar van mij aan!

    Het zal al wat zijn als iemand hier ooit met hun kan 'babbelen'...


    ja inderdaad ik ken een meisje en die zegt alleen maar ik ga volgend jaar naar duitsland en dan ga ik bill opzoeken en hij zal zeker op mij verliefd worden en niet op jou want ik ben veel belangrijker en jij niet en ik ben veel knapper dan jou. En dan gaat ze tegen mij zeggen je bent mijn bffe en ze scheld me dan toch uit voor: hoer slet kutwijf f*cking hoer shitwijf...
    Niemand hier zal ooit iets met bill tom gustav of georg krijgen ik ook niet.

    Hahaha nee alleen een paar mooie jongens, of super modellen. ^^

    Nee maargoed die meisjes moet je maar lekker wakkerschudden. De volgende keer dat ik Bill zie neem ik zo'n lekkere homo vriend mee, en dan duw ik ze op elkaar. ^-^ Foto!