• Wat vinden jullie van twincest met B&T ?
    Is maar gewoon een vraagje hoor :D.

    Maar wat is er zo erg aan als hij homo is? O.O Dat is toch ontzetten sexy? O.O Of is mijn gehele vriendenkring dan gestoord? Come on, like, dat je niet meer met hen kunt trouwen, wat toch niet gebeurt, is toch niet meteen een reden om geen fan te zijn? O.O Ik ben nu al over de 2 jaar fan, en dat blijf ik heus wel. Gay oder nicht. (oh foute woordspeling :'DDD)


    Nee, ik heb persoonlijk ook niks tegen homo's, ik ken er maar één [of misschien wel meer, maar daar weet ik het niet van, al heb ik bij sommige jongens zo m'n vermoedens...]
    Ik begrijp wel wat je bedoeld, het is net als een geloof, veel Christenen [lees: Wilders] haten de islam, en door die haat gaan de islam de christenen [lees: Wilders] ook weet haten, zo kom je in een vicieuze cirkel [iets dat steeds maar erger word en nooit ophoud]

    XD moest wel even lachen om die 'woordspeling' XD

    Naja ik vind ze wel super goed en mooi!:)
    Alleen misschien iets té veel van.
    Vn TH zijn er nu zoveeeel quizjes van[niet erg ofzo]
    Maar het word misschien een beetje té veel:$

    licht eraan hoe het wordt geschreven.
    Ik had laatst zo'n twincest en die was zo funzig, echt waar, het ging maar om 1 ding. :"FUCKEN." ik ging over mijn nek! en dan die plaatjes ook :S echt niet te geloven.. Blehh.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind TC wel leuk.
    Want ik weet toch dat het niet waar is. En dat het ook nooit zo gebeuren. Maar ze sijn gwn zoo mooi geschreven.
    En als je weet dat het niet waar is Wrm maak je er dan wel een probleem over. -.- :|

    euhm.. 't is niks voor mij :S
    laten we het daarbij houden ;)
    het is te onrealistisch etc... en ik denk ook niet dat t&b het leuk zouden vinden als ze het lezen (al kunnen ze er wel om lachen hun kennende)

    Ik vind het maar vies en nogal respectloos, Ik denk nie da jullie graag een sexverhaal van jou en je zus/broer willen lezen hé xD

    Ik ben er vrij neutraal over. In veel animes komt shounen-ai voor (letterlijk vertaald: jongens-liefde). Veel meisjes kicken daarop. Ik denk niet dat de makers van Twincests willen suggereren dat Bill en Tom gay zijn, maar dat ze gewoon een shounen-ai verhaal willen schrijven en omdat B&T zo beroemd zijn hen als hoofdpersonen willen; dan worden die verhalen veel vaker gelezen, toch?
    Mij interesseert het niet zo, maar ik heb ook niks tegen mensen die het wel leuk vinden. Shounen-ai animes die niet over incest gaan, vind ik echter wel heel cute :3


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik zou nooit zo een verhaal kunnen maken en ik volg dat niet maar sommige zijn wel mooi geschreven!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    ik wet nie waarom maar ik lig dan altijd strijk :P

    in 1 woord: Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
    Owkeej, het is niet echt een woord! Ma iedereen weet wel wat ik ermee bedoel! Toch?
    xDD


    ' Yes, music is the new religion_

    Da is gwn walgelijk ik bedoel
    het zijn 2 jongens en dan nog Broers!tweelingbroers!! GVD JAKKES!


    I changed.

    ik vind ze wel goed, vooral die van NickyKaulitz, die is egt mooi geschreven maar dat heeft ze niet zelf geschreven maar die is egt mooi geschreven!!


    My fairytail stinks, does yours?

    GE-WEL-DIG
    Echt waar =D
    Ik vind ze echt melig <33

    Kans maken we tog niet
    Dus laten ze het dan maar met elkaar doen

    Dan kan ik ook nooit jaloers worden xD

    Da is gwn walgelijk ik bedoel
    het zijn 2 jongens en dan nog Broers!tweelingbroers!! GVD JAKKES!


    Niet waar Ö

    Het is niet echt iets voor mij! Ik vindt vooral die bewerkte foto's te ver gaan eigelijk xD