• Haha, ik hoorde van Annick en Sandra en nog een aantal mensen dat er een 'drama' was toen ik verdween zonder wat te zeggen ... dus meld ik bij deze dat ik een soort van terug ben op de site. Nog niet heel erg actief omdat ik echt nog veel tijd voor mezelf en dingen nodig heb ... maar terug. (:

    Vraag liever maar niet waarom ik weggegaan ben ... het heeft meerdere redenen. Zowel privé als rondom hier. Meer wil ik er niet over kwijt. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jaaay, je bent terug _O_
    Ik miste je, en je verhalen al :9~

    -knuffel-


    Life is hard and then we die

    Je bent terug! *stuitert door de kamer van geluk*
    ga je nog nieuwe delen voor je verhalen op Q zetten?
    ben je nog altijd bezig aan je site?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Je bent terug :D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Whooh...
    Men, de drama was net over, nu komt het vervolg, yeeh.
    Het was net zo lekker rustig.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 13:17 ]


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Whooh...
    Men, de drama was net over, nu komt het vervlg, yeeh.
    Het was net zo lekker rustig.
    Ik denk niet echt dat er nog drama komt hoor XD


    Life is hard and then we die

    Euh... Welkom terug


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Welcome back.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik denk niet echt dat er nog drama komt hoor XD


    Natuurlijk wel x'D Ze is terug, nu willen mensen toch weten waarom ze weg was, drama. Uiteindelijk verteld ze waarom ze weg was omdat ze die aandacht stiekem wel leuk vind en dan nog eens drama.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Natuurlijk wel x'D Ze is terug, nu willen mensen toch weten waarom ze weg was, drama. Uiteindelijk verteld ze waarom ze weg was omdat ze die aandacht stiekem wel leuk vind en dan nog eens drama.
    Ik denk dat mensen eerder hopen dat ze verder gaat met haar verhaal dan dat ze gaan zeuren zodat ze vertelt waar ze was :P Ze had destijds zoveel lezers, ik denk niet dat die allemaal willen weten waar ze was hoor.


    Life is hard and then we die

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Natuurlijk wel x'D Ze is terug, nu willen mensen toch weten waarom ze weg was, drama. Uiteindelijk verteld ze waarom ze weg was omdat ze die aandacht stiekem wel leuk vind en dan nog eens drama.



    Dat slaat ook nergens op ... Ik heb zelfs al aangegeven niet meer te willen vertellen als in de eerste post. Hou je vooroordelen voor je a.u.b.

    Amused schreef:
    Je bent terug! *stuitert door de kamer van geluk*
    ga je nog nieuwe delen voor je verhalen op Q zetten?
    ben je nog altijd bezig aan je site?


    Nog niet meteen, binnenkort weer. En ja, same story alleen nog niet af. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Dat slaat ook nergens op ... Ik heb zelfs al aangegeven niet meer te willen vertellen als in de eerste post. Hou je vooroordelen voor je a.u.b.


    Dat is geen vooroordeel 8D Je hoort dat er drama was, en wat doe je? Je komt bijna meteen terug. Je had best wel kunnen raden dat er een drama kwam om dat je wegging, vanwege je verhalen enzo.
    Heb je je geheugen alweer terug? 8D


    Your make-up is terrible

    Ik ben blij dat je terug bent, want ik miste je geniale stories (flower)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Dat is geen vooroordeel 8D Je hoort dat er drama was, en wat doe je? Je komt bijna meteen terug. Je had best wel kunnen raden dat er een drama kwam om dat je wegging, vanwege je verhalen enzo.
    Heb je je geheugen alweer terug? 8D


    Voor jouw informatie weet ik dat al vanaf de dag nadat ik weg was omdat mensen toen naar me toe kwamen om te vragen wat er was. Ook voor jouw informatie kom ik niet daarvoor terug en ga ik nog niet eens verder met m'n verhalen.
    Wat betreft mijn geheugen gaat dat je niks aan. Ik irriteer me nogal aan jouw sarcasme en de manier hoe je je opstelt, dus is dat wel het laatste waar ik met jou op in wil gaan.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Voor jouw informatie weet ik dat al vanaf de dag nadat ik weg was omdat mensen toen naar me toe kwamen om te vragen wat er was. Ook voor jouw informatie kom ik niet daarvoor terug en ga ik nog niet eens verder met m'n verhalen.
    Wat betreft mijn geheugen gaat dat je niks aan. Ik irriteer me nogal aan jouw sarcasme en de manier hoe je je opstelt, dus is dat wel het laatste waar ik met jou op in wil gaan.


    Zohé 8D Meteen in de verdediging, dat hoeft niet hoor.


    Your make-up is terrible