• Haha, ik hoorde van Annick en Sandra en nog een aantal mensen dat er een 'drama' was toen ik verdween zonder wat te zeggen ... dus meld ik bij deze dat ik een soort van terug ben op de site. Nog niet heel erg actief omdat ik echt nog veel tijd voor mezelf en dingen nodig heb ... maar terug. (:

    Vraag liever maar niet waarom ik weggegaan ben ... het heeft meerdere redenen. Zowel privé als rondom hier. Meer wil ik er niet over kwijt. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Zohé 8D Meteen in de verdediging, dat hoeft niet hoor.


    Nou pardon, ik vind het gewoon heel raar hoe je er op reageert omdat ik terug ben hier (met of zonder vooroordelen/meningen waarvan je mijn kant niet kent). Je komt namelijk behoorlijk aanvallend over.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Nou pardon, ik vind het gewoon heel raar hoe je er op reageert omdat ik terug ben hier (met of zonder vooroordelen/meningen waarvan je mijn kant niet kent). Je komt namelijk behoorlijk aanvallend over.


    Dat vind jij. Vooroordeel. 8D


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Dat vind jij. Vooroordeel. 8D


    Nee, gevoel. Maar goed, laten we elkaar niet lopen uitdagen want als ik daar behoefte aan heb kan ik naar genoeg andere websites om naar toe te gaan i.p.v Q.
    Hoe dan ook verzoek ik je bij deze om voortaan niet meer meteen van zulk soort dingen uit te gaan of i.i.g te vragen of het klopt of niet.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    MamaHert schreef:
    (...)

    Nee, gevoel. Maar goed, laten we elkaar niet lopen uitdagen want als ik daar behoefte aan heb kan ik naar genoeg andere websites om naar toe te gaan i.p.v Q.
    Hoe dan ook verzoek ik je bij deze om voortaan niet meer meteen van zulk soort dingen uit te gaan of i.i.g te vragen of het klopt of niet.



    Het was ten eerste meer bedoeld tegen de users die er zo'n drama van maakten, maar jij vond het nogal aanvallend tegenover jou.


    Your make-up is terrible

    Hee, we gaan hier geen ruzie maken he?

    NikkiPedia schreef:
    (...)


    Het was ten eerste meer bedoeld tegen de users die er zo'n drama van maakten, maar jij vond het nogal aanvallend tegenover jou.


    Is dit naar andere users gericht? Want dat lijkt meer op mij te reflecteren dan de mensen die schijnbaar gereageerd hebben.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Natuurlijk wel x'D Ze is terug, nu willen mensen toch weten waarom ze weg was, drama. Uiteindelijk verteld ze waarom ze weg was omdat ze die aandacht stiekem wel leuk vind en dan nog eens drama.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 14:06 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    DaKrulliCode schreef:
    Hee, we gaan hier geen ruzie maken he?


    Verkeerde kleur 8D


    Your make-up is terrible

    Peace, love and icecream.
    Oftewel; Bek houden en niet zeiken. 8D

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2010 - 14:28 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    PEACE, LOVE AND ICECREAM.
    Oftewel; Bek houden en niet zeiken. 8D


    Haha moet jij nodig zeggen! Met je hoofdletters 8D


    Your make-up is terrible

    Of ben & jerry's :Y)
    Maar ik vind ontopic ook wel een leuk idee :D


    Life is hard and then we die

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Haha moet jij nodig zeggen! Met je hoofdletters 8D

    Mijn bericht is niet volledig in hoofdletters, dus het mag. (lol)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Sure, zolang mensen geen onnodige conclusies gaan trekken vind ik het best. Laat mij in mijn waarde en het is wederzijds. Zo niet, dan zeg ik ook wat ik te zeggen heb.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Verkeerde kleur 8D

    Neuh, want het was niet een waarschuwing van; ik ga hier even super streng zijn en als jullie nog 1 ding verkeerd doen krijgen jullie een echte waarschuwing (N)
    Dus werd het oranje (A)

    Vengeance schreef:
    Sure, zolang mensen geen onnodige conclusies gaan trekken vind ik het best. Laat mij in mijn waarde en het is wederzijds. Zo niet, dan zeg ik ook wat ik te zeggen heb.

    Je bent toch in je waarde gelaten, naar mijn weten?


    A decision I will regret, until my dying breath.

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Neuh, want het was niet een waarschuwing van; ik ga hier even super streng zijn en als jullie nog 1 ding verkeerd doen krijgen jullie een echte waarschuwing (N)
    Dus werd het oranje (A)


    Aah gaaf 8D


    Your make-up is terrible