• Haha, ik hoorde van Annick en Sandra en nog een aantal mensen dat er een 'drama' was toen ik verdween zonder wat te zeggen ... dus meld ik bij deze dat ik een soort van terug ben op de site. Nog niet heel erg actief omdat ik echt nog veel tijd voor mezelf en dingen nodig heb ... maar terug. (:

    Vraag liever maar niet waarom ik weggegaan ben ... het heeft meerdere redenen. Zowel privé als rondom hier. Meer wil ik er niet over kwijt. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ken je niet, maar welkom terug. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stripe schreef:
    (...)
    Je bent toch in je waarde gelaten, naar mijn weten?


    Als je mijn reacties zou lezen en zien waarop die zijn gebaseerd zou je wel zien dat dat niet zo is. Ik ga er verder maar niet op in anders gaat deze discussie ver uitlopen, maar dat vind ik wel.
    Urgh, ik krijg hoofdpijn van gezeur als dit.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Als je mijn reacties zou lezen en zien waarop die zijn gebaseerd zou je wel zien dat dat niet zo is. Ik ga er verder maar niet op in anders gaat deze discussie ver uitlopen, maar dat vind ik wel.
    Urgh, ik krijg hoofdpijn van gezeur als dit.

    Ze trekt geen conclusies, lol. :-) Ok, verschillen we van mening. ;-)
    Neem een pilletje? :-D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Ze trekt geen conclusies, lol. :-) Ok, verschillen we van mening. ;-)
    Neem een pilletje? :-D


    Dat doen we inderdaad. Ik vind het in elk geval niet tof als mensen zo doen wanneer iemand terug komt. Dat komt nogal hatelijk over. Voor mij i.i.g.
    En ja, doe ik.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oke, nu houden we echt op, oke?
    We gaan het nu hebben over dat Vengeance weer terug is (:

    Welkom terug dus^^

    Zo, afgelopen nu. We gaan nu allemaal fijn aan eendjes denken. Oeh, ideetje.


    Life is hard and then we die

    oke.
    hoi. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Natuurlijk wel x'D Ze is terug, nu willen mensen toch weten waarom ze weg was, drama. Uiteindelijk verteld ze waarom ze weg was omdat ze die aandacht stiekem wel leuk vind en dan nog eens drama.

    Zo gaat het meestal wel ja x'D
    Maareh. Hoi dan maar (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Joepie je bent terug! Ik dacht al dat ik een hertje miste. :Y)

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 15:03 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Laska schreef:
    Welcome back.

    Mensen vonden het volgens mij erger van je verhalen dan dat jij als persoon weg was, en dat vond ik een beetje te ver gaan.

    Dus stiekem had ik gehoopt dat je nog iets langer wegbleef zodat mensen zich eens gaan realiseren dat er ménsen achter het scherm zitten en niet robots die verhaaltjes typen.

    Maar dat is no offence want ik vind je een schat. :9~ Maar je begrijpt wat ik bedoel, hoop ik. En anders nevermind. :')


    Hope goes lost but never dies.

    NikkiPedia schreef:
    Whooh...
    Men, de drama was net over, nu komt het vervolg, yeeh.
    Het was net zo lekker rustig.


    .....

    Messiah schreef:
    Mensen vonden het volgens mij erger van je verhalen dan dat jij als persoon weg was, en dat vond ik een beetje te ver gaan.

    Dus stiekem had ik gehoopt dat je nog iets langer wegbleef zodat mensen zich eens gaan realiseren dat er ménsen achter het scherm zitten en niet robots die verhaaltjes typen.

    Maar dat is no offence want ik vind je een schat. :9~ Maar je begrijpt wat ik bedoel, hoop ik. En anders nevermind. :')


    Maar ik ga nog niet meteen verder schrijven. Dus dan zullen ze het nog wel merken -hoop ik-. (Ik had er al over gehoord van Sandra, die vond het ook vreemd.)
    & Ik begrijp je, het is lief van je om te zeggen. Dankjewel. (:
    Hehe, ik vind jou ook een schatje hoor! :9~

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 15:31 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Stripe schreef:
    Peace, love and icecream.
    Oftewel; Bek houden en niet zeiken. 8D

    Und Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Welkom terug! (:


    All this dampness is damp.