• Ik ben weer van de fiets gepleurd vandaag. Ik heb op m'n heup een ei van vorige week zitten en op m'n onderbeen nu een halve maan. >.<


    *insert philosophical cringe expression here*

    mine schreef:
    na de meeting?

    Er staat 10 december schat. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Volgende keer gaan we voor het sterretje? (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Er staat 10 december schat. :P


    niet na gekeken :P. aarre niks zeggen vandaag he :P


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik viel woensdag van mn fiets af >.< ik wist dat het glad was maar ging eigenwijs toch fietsen en toen moest ik een heuvel op en BAM! Dan lig je op de grond. Maargoed, dat was maar 1x. Succes met je ei en halve maan ('a)

    Jalex schreef:
    Das kut.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wtf is een ei? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb van afgelopen donderdag nog steeds een gekneuste enkel.. en ik heb blauwe plekken op plaatsen waar ik geen flauw idee heb hoe ik ze op die plek kon krijgen.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Aaahw, zielige jij.
    Ik ben paar dagen geleden ook gepleurt. :x Serieus, ik zat gewoon te fietsen, ik moest schuin de weg over steken om naar het fietspad te gaan. Ik draai me alvast in, voor als de auto die langs reed voorbij was ik gelijk kon fietsen. Komt m'n achterwiel in de berm te zitten, ik glij uit & doe zo ongeveer de split/spagaat of iets in die trant omdat ik me probeerde tegen te houden, maar natuurlijk moest mijn voet ook weer eens wegglijden.
    Er zaten een paar mensen in die auto van school in. Heel de dag ben ik uitgelachen. XD


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.