• Ja, ik heb nu al twee dagen pijn in mijn navel, maar ik ben dan zo'n persoon die denkt dat het niks ergs is en dat het vanzelf wel weg gaat. Niet dus, ik keek daarnet naar mijn navel -want het doet echt pijn.- zie ik dat er bloed uit komt :"S Heb ik weer hoor in het weekend. Ik moet zo naar de dokter van wacht -mijn moeder is nu aan het bellen.


    Hebben jullie ook wel eens als je iets hebt dat het in het weekend is of op een feestdag? Ik altijd eigenlijk wel ;x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik had is om 10 uur snachts over heel me lichaam huidslag dus ik moest ook naar een doktr van wacht.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 23:41 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sesamestreet schreef:
    Wooow. Bloed uit je navel? Aw, dat lijkt me echt pijnlijk. Veel beterschap!
    Bij mij overkomen alleen griepjes en koorts. c:

    Weet je al wat er is? ;o Ik hoop niets ernstigs!
    Afgelopen jaar had ik -gelukkig- niets. Maar het jaar daarvoor kreeg ik vlak voordat we op vakantie gingen een gebroken arm en we gingen naar een camping waar je dingen kon doen als wandklimmen, hoog de bomen ingaan, zwemmen e.d. in Frankrijk en ik kon helemaal niets doen --' En het gips moest er een week langer omheen omdat we op vakantie waren als het eraf moest. Er zat zegmaar alleen een scheur in het bot en daardoor mocht het er na 2 weken al af.
    En het jaar daarvoor had ik een gekneusde elleboog waardoor ik weer 2 weken niets kon doen, maar dat was gelukkig net op tijd over, haha.
    En op dit moment heb ik al een polsblessure waardoor ik alleen dingen mag doen waarbij mijn pols recht staan en niet in een hoek. En die begon al drie jaar geleden en telkens kwam het op een overbelasting, heel irritant. Nu zijn ze er eindelijk achter dat ik een onstabiele pols heb -dan zijn mijn banden te lang en nu moeten mijn spieren het opvangen-

    Dus ik heb ook best wel pech gehad, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Beterschap!
    Ik krijg het altijd voor elkaar om ziek te zijn juist wanneer iemand zijn verjaardag viert of wanneer het kerstmis is :x

    ik heb met disco's,feesten altijd wel wat . in groep 8 met een disco had ik erge rug pijn >.< bij de smurfen disco had ik wisselende stemming >.< en ik was moe van de drukte om mijn heen >.<

    btw beterschap:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wow, bloed uit je navel?! Als het maar niets ernstigs is... Zelf heb ik gelukkig niet vaak iets wat samenvalt met vakantie of vrije dagen. Wel had ik eens mijn pols gebroken vlak voor mijn verjaardag.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.