• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat Wiki Leaks alles publiceert, ondanks de gevolgen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I am an idiot, I move.

    Oneens.
    Het is nooit goed om alles te publiceren.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Rosyln schreef:
    Oneens. Er zijn bepaalde redenen dat dit geheim was, en nu het niet meer geheim is, zijn veel landen in gevaar. Waaronder Nederland.

    Eens, de regering (nou ja, in dit geval de amerikaanse) mag geen geheimen voor ons houden


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Exercitus schreef:
    Eens. Ik vind dat wij het recht hebben om te weten wat hier gebeurd. Een regering moet geen geheimen hebben voor het volk, de regering is er voor het volk.
    Ik bedoel ik vind het belachelijk dat het niet bekent was dat we kernwapens hier hebben liggen, zo iets zou ik toch wel willen weten, daar hebben we recht op.
    Het was misschien niet zo slim om alle namen/plekken er bij te zetten maar de publicatie op zich vind ik wel goed. Dat is inderdaad wel gevaarlijk, maar als iemand aan de geheime gegevens kan kunnen terroristen dat ook, dus als ze het hadden gewild hadden ze er toch wel aan gekomen, omdat er iets mis is met de beveiliging van ons geweldige(uhum) Amerika.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Pancakez schreef:
    Wat is Wikileaks? -Voelt zich dom- :']


    Great minds think alike.

    Oh, oh, dat zijn die ene gasten die een keer op het nieuws kwamen. :']
    Nou, eindelijk eens een goede stelling. (krul)


    Great minds think alike.

    Het meeste eens, wij hebben gewoon inderdaad recht om die dingen te weten. Een beetje oneens omdat het mensen kan afschrikken maar dat ligt aan ieder individueel..
    Toch vind ik het een beetje raar dat nu opeens die gegevens uitkomen en dat de beveiliging van die documenten ook niet echt sterk is, we kunnen het net zo goed gewoon weten als het toch niet goed beschermd word dus gewoon met de stelling eens XD


    Taste life , it's delicious

    oneens, Sommige dingen worden met goede redenen geheim gehouden.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het wel goed maar aan de andere kant alles wetend maakt niet gelukkig (;


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    LoveTomBill schreef:
    ik vind dat wikileaks niet goed is aan de ene kant maar aan de andere kant wel weer omdat je wel wilt weten wat er in je land speelt maar eigenlijk hoef je dat ook niet te weten wat dat is gevaarlijk!

    snappen jullie het nogxD


    ik snap het! x']


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, het is echt levensgevaarlijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.